me and my guitar

Har bara spelat gitarr hela kvällen, snackat med Fabbii på skype också! Men måste sova så bloggar mera i morgon!
PUSS/C ♥

Top model svergie

Heejjsssaaann!
Nu har jag pluggat klart allting... Har ätit middag och kollat top model svergie och nu vill jag typ sova. hiihihi fast tänkte fråga Clara om hon vill skypea med maajj. Imorgon har jag sovmorgon :) så jag kommer blogga på morgonen om jag hinner. Sov goott mina fina! Bild frååån We ♥ it på Vampire Diaries staving? aja äslakr den serien med hela mitt hjärta. Min bakrund hihihihi roolig bild.
PUSS/F ♥

Plugg...

Heejjssvveejjjss!!!
Nu är jag heemmaa och pluggar franska... Kan inte blogga så mycket nuuu. Men jag kanske ska till skidbacken ikväll och kolla på en tävling eller så ska jag bara vara hemma och inte göra så mycket.
PUSS/F ♥

success is an option, failiure is not

-skola
-stan
-pianolektion
-sova
-träning
-duscha
-sängen

Ungefär så har min dag sett ut. Nu ska jag lägga mig och kolla på vampire diaries. Har aldrig gillat den serien innan faktiskt. Har bara aldrig tyckt om den.. Men så hade jag inget att göra en dag, laddade ner serien och blev helt fäst. Så min kväll avslutas med ännu ett avsnitt Vampire Diaries.
PUSS/C ♥


Sova

Heej!!
Nu ska jag sova... Sååå underbaart älskar att sova! Hahah men nu har jag gjort klart so och idrott så det känns bra. Bara franska kvar :( Nu måste jag sova så jag är pigg och glad imorgon hihi.
PUSS/F ♥

homework

Heellooo!
Förlåt att jag inte har bloggat idag men har verkligen inte haft tid. Det var stressig på morgonen och i skolan. Sen så när jag kom hem från skolan så skulle det bära iväg till stallet. Det var så mysigt att rida igen har saknat det! Ska träna stenhårt denna vecka och pluggaaaa. Har missat en del jag har ju typ varit sjuk i 2 veckor! Gaalet men nu måste jag plugga franska, idrott och lite so. Segt! Hatar verkligen läxor men men...
PUSS/F ♥


2012-01-30

Försöker att blogga så mycket jag kan men idag blir det lite tajt med tid.. Jag är nu efter en fika på stan med paula påväg tills laröd för pianolektion :)
Efter det så är det snabbt hem, äta och sen till träningen! Så det blir inte mycket tid över eftersom att jag slutar ganska sent. Somnade sent igår så jag måste lägga mig i hyffsad tid idag. Hoppas att jag inte är allt för trött för att blogga då!
Puss/C <3

Bjuder på en flummig bild på mig och Sophie!


Gossip Girl

Heejj!!
Nu ligger jag och kollar på film en shopaholics bekännelser sjjuuukk film! Jag hade jätte mysigt med Olivia idag vi bara myste och var i stallet ett tag. Där tävlade en kompis var jätte duktig! Måste sova nuuuu hihih
PUSS/F ♥

LOVE


brunch

Hallååjaa
Imorse vaknade jag vid tio tiden. Åt frukost och följde med systern min till hennes gymnastikträning. Jag sjäkv tränade gymnastik från 5 års ålder till 11 års ålder. Det är en sak jag är väldigt stolt över. När jag slutade låg jag på topp. Tävlade i usm och hade en underbar trupp. Saknar det lite nu när jag kommer tillbaka med min syster och kollar.
Efter det så åkte jag ner och åt brunch med Nikolina på Madame Mustache. Mys! Är så otroligt mätt nu.. Haha! Skriver mer senare!
PUSS/C ♥

Bild från i sommras när jag och Fabienne var i hennes underbara hur i Båstad!

Morning

Heejjssvveejjjss!!
Nu ska jag träffa Olivia och vi ska hitta på någonting. Men jag vet inte vad... Eller jo först skulle vi bara till stallet en snbbis och kolla på en grej sen ska vi hem igen och vet inte vad vi ska göra. Några tippss? Nu mpste jag gå uppdaterar i stallet om jag har internet.
PUSS/F ♥

Cupcakes

Imorgon så har jag inga planer än så länge. Funderar på att ringa kusin Nikolina som är i Helsingborg över helgen och kolla ifall vi ska kolla på bio kanske. Men jag måste plugga också..
En sak jag kanske gör imorgon är att baka Cupcakes. Nu är det så att jag hela förra terminen bakade cupcakes till ett supergulligt café i stan. Bakade några gånger i veckan och lämnade ner dem där. Det var riktigt kul och cupcakesen var väldigt omtyckta. Har inte bakat dit nu under det nya året på grund av att jag haft mycket läxor och inte haft tid men kanske ska börja igen!
Här kommer lite bilder på dem!
PUSS/C ♥

Paus

Först och främst måste jag be om ursäkt för att inte ha bloggat ALLS de senaste dagarna.. Tog en välbehövlig paus och berättade det inte. Som tur var finns ju underbara Fabienne här som bloggade när jag inte gjorde det.
I veckan var det skola som vanligt. Sen i fredags så drog jag och Sophie ner till stan för att träffa Nora. Sen åkte vi hem till Louise och hade en riktigt rolig kväll. Myyyysigt att träffa dessa sööta tjejer igeen! Har saknat dem! Skrattade som aldrig förr. Idag så hade jag konsert med min konfa grupp. Tråkigaste dagen på länge när vi har stått och övat i 6 timmar!! Helt sjukt!
Sen ikväll var det direkt från konserten till våra kompisar på middag. Så nu sitter jag här och ska snart hoppa ner i min sköna säng och sova.
Hoppas att detta inte var ett allt för tråkigt inlägg. Kände bara att jag behövde prata av mig eftersom att jag inte bloggat på några dagar..
PUSS&GODNATT/C ♥
TVÅ RIKTIGT SKABBIGA BILDER FRÅN FÖRRA HELGEN MEN DET VAR VAD JAG HADE ATT BJUDA PÅ ♥

buonanotte

Heelloo!!
Nu ska jag sova! Det är det bästa som finns. Imorgon ska jag nog vara med Olivia det blir myyyss!! Ikväll har jag bara tagit det lungt höll på att somna typ klockan nio. Bara myst med familjen! Men nu måste jag verkligen sova ska kolla lite på film innnaann. Förut satt jag och kollade på bilder we ♥ it här kommer lite härliga bilder.
PUSS/F ♥

AGnes

Här är Agnes på omslaget av PLAZA med Hunky Dorys kavaj/blazer. PUSS/F ♥

American panncackes

Helloo!
Jag har inte kunnat blogga idag för att vi har haft suprise lunch för favo Wilma. Hon blev jätte glad men nu tänkte jag vara lite social...

PUSS/F


Soorryy

Heejjssvveejjss!!
Ledsen att jag inte har bloggat idag har inte riktigt varit på blogg humör. Verkligen ledsen! Men som vanligt så har jag inte gjort så mycket. Jag har bara kollat på Vampire Diarries stavning? aja och nu ska jag lyssna på musik och bha chillaa. Hahah... Jag och världens bästa Olivia på midsommar älskar dig min fina!
PUSS/F ♥

Sex and the city

Heejj!!
Nu ska jag sova idag har jag inte gjort så mcyket vaknade som sagt kl 12. Då gjorde världens bästa Jossan pannkakor till mig! Sen så har jag bara vilat hela dagen och Sallie hade typ exsem så vi var tvungna att gå till vetrinären. Kl 4 så nu har hon värsta kött såret och en tratt :( Tycker så synd om min bebbbiiii!! Men nu måste jag sova jag har lite feber så en alvedon och sömn står på shemat. Aja har inget mer att skriva om... Bild på pannkakorna från idag.
PUSS/F ♥

Cupcacke

Detta är en bild på en av mina cupcackes. Det var längesedan jag bakade den här men nu för tiden använder jag sprits ibland. Det är super fint men jag tycker det är fint såhär också. Tryck HÄR för att komma till receptet!
PUSS/F ♥

elle

Detta var lite roligt! Jag satt och kollade igenom Sofie Farmans blogg och då hade hon lagt upp dagens inspration. Då var det två bilder från ELLE. Och den med röda koftan och skinnbyxorna är Hunky Dorys skinnbyxor. Roligt! Tryck HÄR för att komma till hennes blogg.
PUSS/F ♥

God eftermiddag!

Hahaha idag vaknade jag kl 12 och somnade vid halv tolv igår så jag har sovit typ 13 timmar. Sjukt! Idag är jag sjuk igen lite feber och ont i huvudet. Hoppas verkligen jag blir frisk snart! Aja har inget att skriva om
PUSS/F ♥
BILD FRÅN IDOL MED UNDERBARA CLARA!

Godmorgon!

Nu ska jag dra till skolan. Vaknade för typ en halvtimme sen så har liiite bråttom.. Haha! Kollade på filmen the notebook i gårkväll så jag somnade sent. Gråter alltid lika mycket till den filmen. Fantastisk film! Idag har jag inget speciellt planerat förutom att det är träning ikväll. Sträckte baksida lår förra gången, typiskt mig, så ska ta det lite lugnt idag. Så slipper jag fler skador! Mamma kommer hem från Stockholm ikväll också!
PUSS/C ♥
Bild på mig från när jag och Fabienne var på idol i december. Kommer fler bilder

Fråga på!

Nu har jag suttit och försökt fixa med facebook i typ en timme.. Haha, skulle länka frågestunden och anpassa inlägget men det vill verklogen inte funka!
Idag så var jag på konfa träff :) Det var som vanligt trögt, drygt och så men så är det alltid. Börjar bli lite irriterad att man måste gå dit vartenda vecka.. Inte så superkul.. Haha! Imorgon är det torsdag! Börjar halv nio så liiite sovmorgon iaf! Men måste ändå sova nu. Skriver imorgon!
PUSS/C ♥

GLÖM INTE ATT FRÅGA SÅ MYCKET NI VILL PÅ FRÅGESTUNDEN TVÅ INLÄGG NER!

Abercrombie & Fitch

Heellloo!!
Alltså mitt liv är lite segt nu. Jag imorse bha Jippiiee jag är frisk och sen i skolan höll jag på att dö. Jag hostade så mycket och har typ feber igen. Så när jag kom hem somnade jag i soffan och sen åt jag middag och nu ska jag sova. Alltsåå mina inlägg har verkligen varit tråkiga har bara skrivit om mina sjukdomar hahha. Men här om dagen så beställde jag och min mamma lite smått och gott från Abercrombie and Fitch. Älskaarr Abercrombie and Fitch!! Tack världens bästa maammmiii ♥ Och just det idag så var ju mamma och pappas pressfrukost DET GICK TOPPEN! sa mamma och pappa. Det var en massa bloggorskor där och alla älskade kläderna! Jättee kuuuul tycker jag, men nu kommer bilder på det jag beställddeee. Enkla bra saker älskar kavajen tryck HÄR för att komma till deras hemsida.
PUSS/F ♥

Vi svarar på allt i slutet av veckan!


next to you

Haaallåjaa!
Nu har jag gått i skolan, gjort pannkakor med sophie, varit i stan, tränat, ätit och duschat för att äntligen sitta här redo för sängen. Väääldigt trött nu! Helt sjukt! Men jag ska hålla ut, denna veckan ska jag inte vara slapp. Ska träna plugga, sova och äta bra så att jag kommer i min så kallade "rutin" igen. En rutin jag kommut ifrån under lovet.. Haha! Pratar men älskade Fabienne på skype. Hon kommer kanske ner till mig snart! Då ska vi ha det sååå myyysigt, bara ha suuupper kuuul!
Ska sova nu!
PUSS/C ♥

Flummbild från dubai i november

Babe

Heeelloo!!!
Nu sitter jag i min säng och skypear med världens underbaraste människa. Sen ska jag sova gott i min säng, och imrogon ska jag till skolan. Har verkligen ingenting att skriva om så gör ett inlägg imrgon innna jag går till skolan.
PUSS/F ♥
GULLIG ♥

Trött

Hejsveejs!!
Idag när jag skulle gå upp vid sju så kände jag mig inte så bra så mamma tvinga mig att stanna hemma. Sååå tråkigt att ligga hemmaa jag har trööttnnaattt totlat. Men men... Imorgon ska jag till skolan enligt mig, ne jag tror jag kan gå till skolan imorgon. Men nu ligger jag i min säng och typ stirrar upp i taket jag har såå tråkigt. Jag har verkligen tröötnaatt pååå allltt. Hahahah
PUSS/F ♥

Godnatt!

Efter en lång och jobbig handbollsträning ska jag hoppa i min underbaaaraa säng!
Imorgon är det skola igen ju och jag börjar åtta -.- inte alls kul.. Men det är bara att köra på. imorgon kväll är det tennis lektion också. Känner på mig att jag kommer ha en rejäl träningvärk då. Haha, har ingenting kul att skriva om så godnatt allihopa så skriver jag imorgon igen!
PUSS/C ♥

time to sleep

Heejjj!!
Idag har jag typ sovit, vaknat, kollat på glee, gosat med sallie, ätit och sen kolla mera glee och nu sova igen. Hahaha inte så händelserik dag om man säger så. Men imorgon tror jag... Kanske jag ska gå till skolan får se hur jag ,år. Men jag går nog imorgon! Hahaha gud vad tråkigt inlääggg ajjjaaa sleep tight hihihi.
PUSS/F ♥

Grattis älskling!

ÅHHH idag fyller en av mina bästtaa kompisar årr!! Wilmaa idag blir hon fjorrrttoonnn! JIppiiee!! Jag och Wilma har känt varnadra i 10 år nu. Älskar henne super mcyket finns alltid där för en. Du är bara underbar! Hoppas du läser det här och att du år en underbar dag idag med tårta ich masoor med presenter. Lite bilder på Wilma!!
PUSS/F ♥

S.J.U.K

Heeelloo!!!
Nu ligger jag hemma idag igen men imorgon ska jag nog till skolan. Just nu ligger jag i min säng och kollar på glee har inte så mycket att skriva om....
PUSS/F ♥

Dagens modell: Natalie Portman

Natalie Portman, en skådespelerska från Israel, har gjort modelljobb för bland annat Dior. Hon är otroligt vacker och är mest berömd för hennes skådespeleri där hon vunnit oscars. Natalie är därför inte känd som modell utan som skådespelerska. Men jag tyckte att hennes Dior bild var helt sjuk så var tvungen att ha med henne här.
PUSS/C ♥

one tree hill

Jag är såå glad just nu! En av mina favoritserier har kommit med en nionde säsong. Så nu ska jag kolla på One Tree Hill typ varje kväll.. Haha, men den är iaf super mega bra och jag lovar att alla skulle gilla den!
PUSS/C ♥

s.t.u.d.i.e.d.a.g

Nu lovar jag att jag ska blogga mer! Har inte haft varken tid eller ork i helgen att blogga men nu ska det bli bättre! Helgen har varit super! Umgick med underbara personer igår och hade superkul, sen idag så var jag Sophie och Nora på väla och bara snackat :)
Imorgon har jag studiedag! Ska bli såååå skönt att få sova så länge jag vill imorgon! Är supertrött nu iaf sås skriver mer imorgon!
PUSS/C ♥

bra att veta om handväskor

Den här punkten om handväskor tyckte jag var väldigt rolig att veta. Har ni sett filmen Coco Chanel? Den är väldigt bra för det handlar om Coco ( skaparen av Chanel) hur det hela var från början. Älskar den filmen!
15. Insidan av en klassisk Chanelväska är vinröd/röd. Det sägs att Coco Chanels syn var dålig, färgen gjorde att hon lättade hittade i väskan.
KYSS/F ♥
Dom två första bilderna är plåtning för Chanel och bilderna på kvinnan är Coco Chanel. Det är verkligen ett fint märke tycker jag.

Fashionista

Heejjsaann!!
Nu har jag kollat på film och nu ska jag typ sova jag är mega trött. Men i alla fall jag pratade med mamma om en grej med deras jobb. Och dom ska ha en pressfrukost på Nobis (avis vill vara där). Men då kommer i alla fall alla som jobbar på Hunky Dory lilla Camilla såklart. Och kunder osv men en person som jag tycker är kul att hon kommer är Martina Bonnier. Alltså det är lite kul att mamma berättade att hon kommer när jag hade berättat om hennes bok Fashionista. OCh varför hon är där är för att hon jobbar för Damernas Värld. Har inget mer kul att skriva men jag lägger upp en liten rolig sak från boken. Jag kanske ska lägga upp typ en mode regel eller nått liknande typ varje dag i bloggen. Vore inte det kul? Aja jag gör liksom ett inlägg som är den snutten.
PUSS/F ♥

i'm back.

Heelllooo!!! Nu mår jag verkligen bättre, jag är feberfri men jag har hosta och är väldigt trött. Men jag repar mig! Alltså det finns ju inte så mycket att skriva om för att jag har bara legat i sängen sedan i tisdags. Trååkigt! Men sedan tänkte jag göra ett litet inlägg om mode från boken Fashionista. Det är en bok som redaktören av damernas värld har skrivit. Där står det massa med roliga saker om mode jag älskar den boken. Nu måste jag gå och äta middag, nu har det knasat jag kan inte ladda upp bilder. Knasigt men jag tänkte bara säga också att Clara ha det toppeeenn ikvvällll haa sååå kuulll sååå du allddrrigg kommer glömmaa kvälleennn!!! Hahaha saaaaknar dig hjäärtaatt!! KYSS/F

Dålig uppdatering

Ursäkta för extremt dålig uppdatering! Jag har inte varit hemma så mycket så har inte haft tillgång till datorn. Igår var jag i skolan det gick snabbt och lätt, sen begav jag och mina underbara kompisar sig iväg till väla centrum för att shoppa lite.

Nu sitter jag i bilen efter en stressig morgon. Vi är påväg till malmö arena för att se på disney on ice. Haha Tilda fick det i julklapp av oss :) sen efter det åker jag direkt i till Sophie och har en superkväll. En kväll jag längtat efter länge. Mer säger jag inte ;)
PUSS/C <3

Älskade Fabienne på bilden! Underbar är du och jag saknar dig något enormt!!


i need you to need me too

Halloojj!
Stackars lilla Fabienne är ju fortfarande sjuk.. Så jag får ta över bloggen i någon dag nu så att hon kan bli lite bättre! Har precis pluggat. Kom hem vid halv fyra tiden efter att ha tillbringat ännu en dag i skolan. Veckan har gått ganska snabbt. Imorgon är det ju fredag!! Skulle egentligen träna idag.. men det blev inställt?! Ingen aning varför.
Denna helgen ska bli den bästa på länge! Jag och mina underbara vänner ska umgås hela helgen och hitta på en massa roliga saker. Sen så har vi studiedag på måndag också!
PUSS/C ♥

Soorryy

Heejj!!
Alltså jag är verkligen mega sjuk jag har inte varit inne på datorn och jag har inte haft på tvn. Jag har vekligen mått dåligt och inte orkat med någonting. Men jag komemr nog inte blogga förens på måndag :( kanske i helgen om ja är frisk. Är verkligen ledsen!
PUSS/F ♥

victoria's secret spring collection

Älskar victoria' secrets nya bikinisar till våren!
För att se kollektionen klicka HÄR!
PUSS/C♥

its in my head

Har verkligen ingenting att blogg om ikväll känns det som. Haha, var iaf på konfirmationsträff idag. Sen har jag bara pluggat och städat och sånt smått. Är supertrött så tänkte lägga mig nu. Lovar att skriva mer imorgon :D
PUSS/C ♥


Grym låt att lyssna på när man pluggar! Man blir supertaggad!

the boys who..

PUSS/C ♥

the vow

Ny film pågång! Ääälskar filmer så är riktigt sugen på att se hur denna är! Hoppas att den kommer på bio snart eller att man kan ladda ner den :) Verkar faktiskt riktigt mysig
PUSS/C ♥

Sovmorgon!

Bonjouuuur
Idag var det skola som vanligt. Inget speciellt med det :) Sen stack jag, Isabel och Sophie hem till Sophie och lagde pannkakor! Guuuud va gott det var! Helt sjukt! Efter en mysig stund där hemma tog jag bussen till olympia för att träna tennis. Det var jobbigt idag eftersom att man har en sån träningsverk i axeln från handbollen.. Haha, men träning botar träningsverk ju :)
Nu tänkte jag hoppa i sängen för imorgon är det skola igen. Vi har däremot sovmorgon så jag ska sova länge och skönt inatt!
PUSS/C ♥

sjuk...

heellooo!
I lördags så sov Anna,Ellen,Wilma,Nike,Ammie och Andou hos Anna. Och i söndags vaknade Nike med 40 graders feber och ont i halsen och kunde inre röra på sig (ont i kroppen). Och gissa vad... Jo nu har alla tjejer 40 graders feber och ont i halsen. Så det är väldigt tråkigt... Nu ligger jag i sängen och kollar på Vamipre Diaries (världens bästa serie) efter Gossip Gilr såklart! Hahaha jag är verkligen serie gaaalleeenn! Jag kommer nog inte blogga under kvällen vi får se hur jag känenr mig om jag orkar liksom... Men nu ska jag sova.
PUSS/F ♥

Bit ihop Clara.. Bit ihop... Nä vafan, sen när har väckarklockan gjort mig någon tjänst. *PAAANG*


back on track

Hemma nu efter handbollsträning och ett lååångt skönt bad! Handbollsträningen gick hyffsat bra, väldigt ont i kroppen nu så känner på mig att jag kommer ha en rejäl träningvärk i heeeelaa kroppen imorgon. Men sånt får man ta! Antagligen kommer jag att fortsätta med handbollen nu. Ska bli riktigt kul. :)
Ska hoppa i sängen nu och förbereda mig inför en lååång dag i skolan imorgon. Vi börjar redan åtta.. så jag får hoppas på att jag somnar ganska snabbt nu!
PUSS/C ♥


LOVE ME

Heejj!!
Nuu har jag ärtit middag och så var jag i stallet innan idag. Myss!! Har verkligen inget att skriva om skriver ett inlägg sedan också. Jo juste, Claras mamma kommer hem till oss ikväll och sover här för hon är i Stockholm och jobbar. Så det blir jätte trevligt!
PUSS/F ♥

i en rosa helikopteeer

Haaallåå!
Har precis kommit hem från min älskade pianoträning! Innan det så var jag i stan och träffade mina underbaara älskadee kompisar i stan. Vi hade det mega mysigt och bara pratade lite. Ikväll så blir det att prova på att spela handboll för min del! Ska komma igång med träningen lite nu, känner att tennisen var det ett tag sen jag verkligen spelade ordentligt och gym har jag aldrig ork att gå till. Så nu står dans, tennis och handboll på framtidschemat så får vi se hur det går!
Ska äta nu lite innan jag drar iväg till träningen men skiver lite senare igen :)
PUSS/C ♥


time to sleep

Goodd naattt!!
Åhhh vad trööttt jag är det är helt sjukt. Men det var så roligt jag ÄLSKAR ju att baka. Så nu för typ två timmar sedan ställde jag mig och gjorde chocolate fondant. Det är en choklad kaka som man gör i en liten form och så gräddas den inte i mitten så rinner det ut choklad sås. Det serverade jag till hela familjen i soffaann med vaniljglass och färska hallon. Det var populärt! Men nu msåte jag sova är som sagt helt slut!
PUSS/F ♥

slappdag

Idag har jag knappt gjort någonting. Så himla skönt! Har bara kollat på film, städat och gått runt i myskläder hela dagen :) Ibland är det så skönt att bara sturnta i allt man behöver göra. Riktigt skön dag!
Innan idag gjorde jag Tildas Kalas inbjudningar också. Ganska enkla blev de. Men slänger in en bild!
Imorgon är det skola och sen antagligen även en pianolektion. Har ingen aning om vad jag ska skriva om hehe, så jag lägger in ett inlägg lite senare!
PUSS/C ♥


my heart stops when you look at me.

Heellooo!!
Nu sitter jag bara och slappar med min älskade Sallie och datorn. Jaag är så mega trött idag... ska typ gå och lägga mig snart hehehe. Men jag har verkligen typ ingenting att skriva om.... Det var super mysiigtt hos min morbror och hans fru och världens bästa William. Men nu ska jag typ kolla på film eller något. Nått fel kan inte ladda upp bild från den här datorn.
PUSS/F ♥

söndag

Goodd morgoonn!!
Nu har jag mega super brotttom!! Men i alla dfall jag var hemma hooss Annaa igår med några tejor ( skriver mer om det sedan). Nu ska jag åka ut till stora väsby och jag måsdte fixa mig vi sak äta lunch och träffa min morbror.
PUSS/F ♥

Love me



Bambi on ice

Hooollaaa
Kom hem för ett tag sen efter att har spenderat lite tid med nike i stan. Sov ju hos henne inatt, vi somnade tidigt, vaknade tidigt så vi bestämde oss för att åka till ishallen. Vi hade superkul där även om vi båda kanske inte är de bästa på isen.. Haha
Nu har vi gäster och jag är helt slut! Riktigt trött i kroppen. Men det är bara att bita ihop och mysaa. Sen imorgon ska jag kolla ifall någon kompis vill göra något. Det är ju helg så man får njuta medans det varar :)
PUSS/C ♥

Väldigt snygga (!) tjejer på isen

american pancakes

Goodd moorniinngg!!
Nu håller jag på att fixa mig och har badat min lilla Sallie imorse. Sen så ska jag och Sallie åka till Ellen där några andra trevliga tjejor håller hus. Där sak vi äta american pancakes muuummss... Jag gör det själv typ hela tiden på helger jag sak länka ett grymt recept som jag alltid har. Men nu måste jag skynda mig, och igår var mamma och pappa på Elle Galan. Det var så roligt för mamma och pappas stylist Lisa Lindqwister (om jag stavas rätt) men hon blev årets stylist. Det var jätte kul!! Men nu måste jag verkligen gååå! HÄR är receptet. Den här tyårtan bakade jag och Clara i somras.
PUSS/F ♥

myyyys

Nu tänkte jag och Nike lägga oss och kolla film innan vi släcker lampan för kvällen. Jag är så trött nu! Ligger faktiskt fortfarande lite fel i tiden.. Jetlag suger!
Men skriver imorgon igen såklaaaart!
PUSS/C ♥


the pain, to love, i'm done

Halloojj
Packar nu inför en mysig kväll hemma hos Nike. Vi ska kolla film och myyssaa. Ska bli superhärligt!! Skolan idag var som alla andra skol dagar. Dryg. haha, men nu är det helg! Imorgon blir det kanske att vi kollar på Louise handbollsmatch. Annars vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Mamma och pappa är hos min morfar i Belkinge så har inget speciellt planerat.
PUSS/C ♥

@ellens Place

Heellooo!!!
Nu häänger jag med världens bäästa tjeejjoooorrr!! Nuj ska vi köra vattenleken och sen kolla på en läskig film...
Hahaha jag är typ rädd för allt men men. Sedan ska jag bara ha e myyss kväll med Jossan och Märtaa. Idag i skolan var det inget speciellt har hänt idag..
PUSS/F ♥

Friday 13

Goodmoorgoonn!!
Eller inte så god jag slog i huvudet i min gaderobsdörr ( jag skyller på att jag är blond) såå läskigt med fredag den trettonde eller inte såå.. hahha men nu har jag varit ute och gått med min underbara Sallie och jag har sovmorgon så det är sooft. Sen kommer Lovisa och då bär det av till skolan. Suck! Men nu måste jag gå.
PUSS/F ♥

jetlag..

Guuud va trött jag är! Ligger i sängen och håller på att somna med franska glosor i handen. Jo det var just det jag fick upptryckt framför näsan när jag precis kommit in i klassrummet. Tack så mycket! Glosor första dagen som ska vara inne imorgon.. FML. 

Är förkyld och jetlaggad också. Känner att jag inte är på sådär superbra humör just nu. Får så mycket humörsvängningar när jag är trött. Haha
Var iaf på stan idag efter skolan med Nike. Hittade inget speciellt. Vi fikade och myste lite bara :) Vi stack sen hem hit och åt donuts. Så himla gott! Måste sova nu ifall jag ska orka pallra mig upp imorgon bitti!
PUSS/C ♥

i like you

Heejjjjjjssaann!!!
Nu för ganska länge sedan kom jag hem från satallet. Alltså jag har så fullt upp på dagarna så jag hinner inte blogga :( Men det var i jätte mysigt att rida igen jag älskar det med hela mitt hjärta! hahaha Sen när jag kom hem så tog jag ett varmt bad mina tår och fingrar var isbitar... buuurrrr sen satt jag bara och myste i soffan... Slaapppttt men det får man lov att varaaaa hihihi. Bilderna är tagna va mig och Clara i bååstad vid vårat lilla hus.
PUSS/F ♥

Dagens Modell: Julia Schneider

Årets vinnare av modelljakten är Julia Schneider, en tjej på 15 år från gävle. En otroligt snygg tjej som sen även kammade hem det stora Elite Model Look där över 63 olika länder tävlade mot varandra i kampen om 150 000 dollar. Julia har nu blivit en stor model och har nyligen plåtats för Vouge Italia!
PUSS/C ♥


Förlåt

Heejjjj!!
Jag är jätte ledsen att jag inte har bloggat men jag har haft det såå  stressigt idag. MEn nu är jag hemma från tennisen det var super kul. Och det bästa var att min älskling Olivia kom hem idag och kom på tennis var så härligt att träffa henne ♥ Nuuu äntligen har jag fixat bilder bilderna från Maldiverna så nu kommer det massor med bilder...
Nu ska jag äta vårrullar och mysa framför tvn är helt slut. Jetlag....
PUSS/F ♥
Komemr mer bilder någon annan dag ♥

home sweet home

Tjolahooppp!
Nu är jag hemma i kalla Sverige igen. Sitter nu i bilen från köpenhamn. Flygresan gick bra, är ju lite flygrädd så brukar inte kunna sova på plan. Jag lyckades somna denna gången! Men i typ fem min.. för då kom en flygvärdinna och sa att min mat skulle serveras :/ Så nu är jag supertrött eftersom att jag gick upp tidigt i morse. Slänger in ett inlägg senare igen. Ska packa upp och så först!
PUSS/C ♥


Längtar man tillbaka? Nejdå, eller joooo faktiskt!!

on my way back

Taxin hämtar oss nu och kör oss till flyget. En trött nyvaken Clara går här och försöker trycka i sig en croissant.. Går inge vidare bra. Haha, men nu kommer jag! Dags att komma tillbaka till verkligheten! Bloggar kanske i bilen påväg hem men kommer inte blogga innan dess.
PUSS/C ♥

GOODBYE DUBAI, HELLLOOOO SWEDEN!


Wilmaellenemma

Heejjssaann!!!
Nu för ett tag sedan kom jag hem från Wilma där Emma och Ellen var. Vi yste och badade hottabb och pratade av oss! DEt var såå mysigt att träffa dom igen har saknat dom mega dunder mycket ♥ Hahaha nu ska jag gå och lägga mig... Det låter ju helt knäppt när klockan bara är åtta här men klockan är 12 på natten för mig igentligen. Nu en eller flera bilder från Maldiverna som ni för nöja er med. Kommer flera i morgon när jag är piggare och orkar. Aja Goodd Natttt!!
PUSS/F ♥
Blev kanske inte roligaste bilderna men imorgon kommer mera ♥

Dagen detalj

Dagens deralj kommer från mitt skrivbord. Mus och platta till från Juicy Couture, det är köpt i New York av min käre mor och far.
PUSS/F ♥

Dagens detalj

Mitt nya fina armband från en liten butik här från stranden! Superfint nu när man blir brun och det är vädigt inne att mixa guld med silver och små diamanter. De andra fina armbanden jag matchar armbandet med är mina favoriter och kommer från märket Pico. Är köpta i Danmark :)
PUSS / C ♥


on the beach

Ligger med min dator i knät här på stranden och solar lite! Sååå skönt!
Pratade med Fabienne på skype precis men det bröts?! Vet inte varför.. Men nu är hon iaf hemma på fast mark och så :) Imorgon går mitt flyg. Inte något jag längtar till.. Hade kunnat ligga här i flera veckor och bara göra ingenting. Men nu är det skooolaaa som gäller igen. Har iaf haft tur som sluppit de första två dagarna! Det fick bli ett snabbt inlägg nu för tänkte bada lite nu också.
PUSS/C ♥


home sweet home

Boonnjjoouurr!!!
Nu är jag heemmaa!! Sååå sköönt att vara på fast mark igen hahaha... Nu så har jag tagit ett långt varmt bad och nu ska jag fixa med bilderna från Maldiverna. Jag är jätte trött så jag ska nog sova snart... Hihihi Jag kom hem vid nio tiden såå det var ett tag seenn heehehe...
På flygplatsen köpte jag en parfym och en body loiton från Viktor & Rolf äällsskkaarr deras dofter. Kommer bilder på dom.
PUSS/F ♥

baby, you light up my world like nobody else

Det får bli ett snabbt inlägg nu eftersom att vi ska äta frukost när som helst. Jag är som vanligt, sist ut ur rummet. Min planering är inte direkt perfekt ifall man säger så.. Haha. Nu ska vi iaf äta och sen blir det snabbt ner till stranden för sista soldagen. Vi åker ju hem imorgon.. Så idag ska jag baaada och sooola så mycket jag kan! Kommer sakna detta stället. :(

Ikväll blir det antagligen skidåkning! Låter konstigt eftersom att vi är i Dubai men det finns en världskänd inomhus backe här som vi ska prova på. Ska bli jättekul! Imorgon går flyget hem vid ungefär 9 på morgonen så ska upp tidigt härifrån. Sen så landar jag ungefär vi ett tiden (svensk tid). Så är hemma i god tid till att packa upp och träffa mina underbaara vänner som jag saknat suuupermycket!

frukosten väntar inte längre på mig nu så skriver sen igen!
PUSS/C ♥


Dagens Modell: Raquel Zimmermann

Efter modelljobb med märken som Stella McCartney, Chanel, Prada Balenciaga, Hermès, Gucci, Dior, Chloé, Versace, Louis Vuitton, Lanvin och Valentino är den brasilianska modellen Raquel Zimmermann en av världens bästa modeller. Hon är väldigt eftertraktad och har sedan hon var 14 år visat sig i stora modetidningar som Vouge och Elle över hela världen! Hon är även uppenbarat sig i Victoria's Secrets fashionshows under de senaste åren och har därmed blivit rankad av models.com som världen snyggaste och bästa modell.
Otroligt snygg tjej enligt mig!
PUSS / C ♥
Ursäkta de olika storlekarna på bilderna men de är tagna från intenet så det är inte så mycket att göra åt det..

dagens outfit

Ganska dålig bild med en hyffsat slapp outfit från stranden idag, med det är det bästa jag kan ge er. Bättre än inget ellerhur?
PUSS / C ♥
Jeansshorts från Abercrombie&Fitch
Bikinitopp från Victoria's Secret och underdel från H&M
Virkad strandtopp från Forever 21

you're the reason I came back

Kommit hem från stranden nu och har tagit ett skönt bad. Ikväll blir det bara en massa mys med en god middag och kortspel på rummet! Vi är ganska trötta efter en lång dag igår.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. har gjort samma sak på stranden som alla andra dagar. Bjuder på lite härligt bildregn istället!
PUSS/C♥


Home

Nu ska jag och min kära familj snart ta båten ut till Male (maldivernas flygplats ö/huvudstad).  Där ifrån tar vi plan till doha och det tar 4 timmar. Sedan från doha till Svergie tar det 4-6 timmar. Suck! Sååå trååkigt att flyga, det är ju roligare och flyga när man ska någonstans. Aja nu måste jag skynda mig som vanligt (är segast i familjen) hahahah...
PUSS/F ♥

pressa,bada,äta pressa,bada,äta

Såååå ledsen för dålig uppdatering från min sida. Tur att fabienne är så bloggsugen!

Jag har knappt varit på rummet alls igår. Först fira pappa, äta frukost, ner och pressa, äta lunch, bada och pressa lite till, till frisören, upp på med smink och kläder och tillslut ner på Nobu för en födelsedagsmiddag med vänner för att fira pappa. Maten var fantastik som vanligt på Nobu. Det är en av världens bästa restauranger och finns bara på ett antal ställen runt om i världen. Till exempel Paris, London, Aten och så. Och sen så finns det ett här i Dubai på VÅRT HOTELL! Haha
Tyvärr så får man inte ta bilder på maten men jag kan säga att den är helt oslagbart god! Bjuder på två bilder från igår, hade lite kul med alla fina snäckor på stranden!
PUSS / C ♥




Dagens detalj

Kommer två bilder på mitt armband jag har på mig idag.
PUSS/F ♥

i met you for a reason

GOOODD MOORRGGOONN!!!
Idag är det våran sista dag vi åker typ vid sex tiden här ifrån hotellet (maldivisk tid). Åh det ska bli så fruktansvärt hemskt att lämna detta underbara ställe, fast det ska bli mysigt att komma hem till alla kompisar. Jaag har saknat dom såå meggaa mycket. Ska verkligen bli kul att se dom, under hela morgonen har jag packat och snart ska vi gå och ära frukost. Mums... Jag kan försöka kanske lägga upp en dagens outfit men det kanske blir stressigt sen, vi får se... Jag kommer nog inte hiinna göra någon inlägg innan jag åker men jag ska försöka. Aja nu komemr massor med härliga bilder från we ♥ it. Tryck HÄR för att komma till deras hemsida. Hopaps det inte blev för tråkigt inlägg... Svartvita bilder blev det
PUSS/F ♥

pictures

Good naattt!!! Nu ska jaag sova, förlåååt att det blev ett bildlöst inlägg förruutt. Men nu kommer lite mobil bilder från idaaggg...
PUSS/F ♥

Dont forget to smile

Heejjsveejjss!!
Idag har jag solat mega mycket Hahaha och sen så när det var en tjej som matade rockorna så matar hon dom med tonfisk bitar. Sen när tjejen hade gått så låg det kvar några bitar i vattnet. Då tog jag och min broder dom och matade rockorna, det var såå cooolltt. Dom var jätte tama och gulliggaa, sen så har jag snorklat. Men nu måste jag gååå för nu ska vi gå och äta middag. Våran sista kväll... saaad. Kommer bilder från idag senare
PUSS/F ♥

Dagens detalj

Detta armband hade jag på mig idag. Det är från Juicy Couture (ett av mina favo märken) som jag fick i julklapp tryck HÄR för att komma till deras hemsida. Här kommer en bild på armbandet.
PUSS/F ♥

love

ÅHHhh vadd gllaad jag bliirrr!!!
Vad fint ni kommenterar, blev jätte glad nu på morgen när jag läste dom!
Imorgon är det min sista dag på detta unnderbara stället, idag ska det enjooyas! haha
Men ska verkligen bli bättre på att lägga ut dagens outfit!! Men nu måste jag skynda mig ner till stranden!!
PUSS/F ♥

bedtime

Dags att sova nu tänkte jag. Inte så superbra uppdatering från min sida idag men har slappnat av här i Dubai helt och hållet. Solen värmer och det är helt blå himmel hela dagarna. När jag ligger där i solstolen på stranden så vill jag inget hellre än att aldrig åka hem. Bara slappa dag in och dag ut så länge jag vill. Men nu på onsdag bär det hemmåt igen. Då väntar skola och plugg och sånt skit.. Haha.

Ikväll var vi på the Dubai mall. Hittade ett par skor på marc by marc jacobs och även lite smått och gott på victoria's secret. Men det får ni se en annan dag. Imorgon kanske? Får visa mina fynd från forever 21 då också kanske.
Imorgon fyller min älskade pappa 45 år! Han börjar bli gammal nu. Haha nejdå! Men vi ska iaf upp tidigt och fira honom inan vi går ner på stranden så måste hoppa i sängen nu känner jag!
PUSS / C ♥


Dagens Stilinspiration: Olivia Palermo


Underbart snygga Olivia Palermo med hennes snygga men eleganta stil är en av mina favoriter inom modevärlden. Hennes naturliga look och unika klädstil gör henne till en stor inspiration för mig med både sin skönhet och hennes känsla för otroligt vackra oufits.
Puss / C ♥



svar på kommentarer


Svar: Tack så mycket! Va kul att du gillar den :) Det är klart att vi kan fixa lite dagens! Vi har inte haft jättemycket tid nu när vi varit borta med lovar att det kommer någon så fort som möjligt! Kram




Svar: När vi kommer hem från våra resor båda två så kan vi starta en frågastund. Det är en superbra ide nu när vi vill att läsarna ska lära känna oss lite! Vi försöker fixa det när vi kommer hem. Det kommer säkert en inom kort! Va roligt att du gillar vår blogg! Tack så mycket! Kram

att skaffa converse är som att skaffa vänner, ingen vill ha falska.

Hellooo!!
Nu kom jag precis hem från en mumsig middag... Förut innan jag skulle gå och äta pratade jag med Clara. Det var såå myyssiiggtt att prata med min favvooo. Men det är så här, jag hade ju sagt att jag skulle göra ett inlägg om mamma och pappas märke Hunky Dory. Men jag och Clara ska prata ihop oss så att det blir toppen bra. För att Claras mamma Camilla jobbar också på Hunky Dory hon säljer kläderna till olika kunder. Mina föräldrar är dom som ritar alla kläder (designerna) dom äger själva företaget. Men nu måste jag sova jag är helt slut efter idag... Tryck HÄR för att komma till deras hemsida. Kommer två bilder på framsidan av deras katalog, den första är denna sommaren och den andra förra vintern.
Puss/F ♥

Young wild free

CIIAAOO!!
Idag är det inte kanon väder men men... Jag ska pressa idaaaaggg, nu ska jag gå och äta frukost och sedan blir det vindsurfing!! Dettt ärr såå meggaa kuull att vinsurfa jag älskar det!! Men ni får ge mig tips om vad jag ska blogga om... Kommentera
PUSS/F ♥

Time to sleep

Heellooo!!
Nu ska jag lägga mig och sova men här kommer lite fakta om min underbara hund Sallie:
Salle är två år nu den trettionde Januari, Jippiiee!
Hon är en americansk cockerpoo som älskar att mysa (nog den mysigaste hunden på jorden). Cockerpoo innebär att dom är en blandras Sallies pappa är en americansk cokerspaniel och hennes mamma är en liten vit pudel. Hon är typ creme färgad kommer komma en massa bilder på henne sedan. Och hon är bara världens bästa huunnddd ♥
Jag ska nog göra ett inlägg imorgon om mamma och pappas märke. Men nu kommer det lite bilder på Sallan...
Love/F ♥

S(he) Be(lie)ve(d)

Heeejsan!
Nu är klockan halv åtta här och snart ska vi gå och äta middag. Vi ska äta på ett supergott ställe som heter The Steakhouse. Idag har jag bara legat och pressat så förhoppningsvis så börjar mitt pigment verka lite. Det är inte sådär super varmt här även om solen skiner men det är varmt nog för mig. Bara jag kom ifrån det dåliga värdet i kalla Sverige.

Vi var på ett stort köpcentum som heter the mall of emirates. Fyndade faktiskt i en affär som heter forever 21. Köpte två superfina mönstrade klänningar och en virkad magtröja till stranden. Allt för 400;-. Helt sjukt!
Puss / C ♥



Bilder tagna med canon 500D.

I love pink, it's so girly!


Heejj hopp!!
Nu sitter jag och kollar på ett underbart program som handlar om hur dom gjorde Sex and the City 2. Men nu har jag badat badkar och ska om typ en timma gå och äta middag. Idag har jag bara legat på solstolen och badat, sen så har jag kollat på när en tjej matade rockkor. Det var såå coolt sen om man satt på strandkanten så kom dom super nära. Sen var det små reefsharks... Jag tänkte sedan slänga in ett inlägg om min hund Sallie eller om mamma och pappas kläd märke, får se vad det blir...
Här kommer lite bilder från mobilen från maldiverna!
PUSS/ F <3

S(he's) Br(ok)en

God morgon!!!
Hahaha kanske inte för er där klockan är kvart i sex men men... Nu ska jag och min kära familj gå och äta frukost.
Sen blir det sol och bad hela dagen lång!! Så det kommer nog inte bli så bra uppdatering... Sen när jag kommer hem så kommer det en bildbomb (glömde camera sladden hemma).
PUSS/ F ♥
Den första bilden är från Bahamas, och den andra är från i sommras när jag lagade Americanska pannkakor

gone away

Nu är det såhär att jag och Fabienne som hon sa i förra inlägget är båda familjer bortresta. Jag är i Dubai och har det superhärligt. Vi båda har bestämt att inte prata så mycket om det men nu vet ni varför ifall vi inte är så bra på att uppdatera :)

Ska sova nu, precis som hos fabbii på maldiverna är det tidskillnad här så är väldigt trött.. 
Skriver så fort jag får möjlighet!
Puss / C ♥


Internet

Heeejjj!!
Nu har funkar internet igen, internet har varit helt knas. Det är såhär att jag befinner mig på Maldiverna just nu det är darför det har varit så svårt att blogga. Men nu kommer jag kunna blogga som vanligt :) Här är vi fyra timmar före så här är klockan 8 när hon bara är 4 hos er. Men jag ska vara på rummet ikväll för jag har haft sån huvudvärk under dagen så det blir nog en del bloggande. Hopaps inte det blev ett för långt och tråkigt inlägg
PUSS / F ♥
Här är en bild på mig och en av mina närmaste vänner Wilma ♥ (Wilma är den med glasögon)

Love starts with a smile, grows with a kiss and ends with a tear.

Heejsan!!
Jag är så hemskt ledsen att jag inte har bloggat någonting men det är så här. Jag har inget internet så nu slänger jag in ett inlägg från mobilen. Men jag kommer inte börja blogga förens nästa vecka typ. Då ska jag verkligen lägga ner mycket tid på bloggen :)  Förklarar sen varför jag inte haft nått internet.
Puss / F ♥
Härlig bild från weheartit.com

I'll be who you want me to be

bild från weheartit.com

I have always wondered if you feel the way as i do

Idag känns det som att jag hunnit med att göra enormt mycket!
Sov hos Sophie efter bion igår. Det blev den nya twilight Breaking Dawn eftersom att Sophie inte har sett den än :)
Vi inte uppe så länge eftersom att vi lovat mina föräldrar det. De tycker att jag sover för lite.. Haha. Så vi vaknade vid elva tiden och käkade frukost. Mamma hade sen glömt att hämta mig så jag kom hem vid ett efter att ha ringt mamma några gånger och lagade lunch till familjen. Sen städade jag hela mitt rum, HELT och rensade garderoben. 

Vid fem stack jag ner till Laserdome för en match med mina bästa tjejkompisar. Det var superhärligt. Älskar att umgås med mina vänner. Jag blir så lycklig av det.
När vi var lökiga och klara så stack vi till pistachia där vi käkade glass och bara snackade. Skönt att prata av sig. Sen hämtade pappa mig och nu är jag färdigduchad och klar för sängen.

Hoppas inte detta var ett alltför tråkigt och långt inlägg men jag kände för att skriva av mig lite!
Hoppar i sängen nu. Ha det så bra!
PUSS / C ♥

Kommentarer

Anonym om 30/12/11:
åhh vad kul och fin blogg!

Svar: Tack så hemskt mycket! Skriv gärna ditt namn nästa gång så att vi vet vem vi ska tacka! Kommentera gärna igen! :) Kram

När ni kommenterar får ni gärna skriva namn och din blogg om du har den så att vi kan tacka och även kommenterar på din blogg. Men ifall ni inte vill skriva ert namn så är det klart att ni inte måste det!

i need some space

Halloj!
Vaknade ganska tidigt i morse, gick upp, åt och sen så tog jag och Nikolina ( min fina kusin ) en lång spring/jogging tur längs stranden. Jag måste verkligen träna mer nu, eftersom att jag knappt orkade springa någonting. Har så otroligt dålig kondition så det är nog dags att ta en tur på bandet så ofta som möjligt nu :)

Ikväll blir det bio med Sophie och sen ska jag städa lite här hemma. Har slappat runt nu i eftermiddag då jag tagit ett långt bad och inte gjort mer än att ta det lugnt.

Skriver senare ikväll igen!
Puss / C ♥
Fina strandpromenaden vid pålsjö ♥

victoria's secret fashion show 2011

Det finns ingenting härligare, roligare, underbarare eller mer inspirerande än Victoria's Secret fashion show. Det är en av häjdpunkterna på året inom underklädersindustin. Hela showen är som en enda stor fest med kändisar på catwalken som Kanye West, Jay-Z, Katy Perry, Nikki Minaj och Maroon 5. 

Det är en stor dröm att gå på Victoria's Secret showen och det är nästan bara kändisar där och kollar. Modellerna är sjukt snygga, musiken är den bästa, underkläderna och designerna är också som inget annat!
Kom till Victoria's Secrets hemsida HÄR

Puss / C ♥

never underestimate the power of our love

Nu kör vi! Bloggning på hög nivå nu!
Gårdagen va superhärlig! Många minnen. Bilder kommer så snart som möjligt men eftersom att det inte var jag som tagit bilderna :) Men de kommer!

Vet inte riktigt vad som händer imorgon men det bli nog ganska slappt. Väldigt trött! Vi somnade väldigt sent igår så kommer antagligen behöva mycket sömn! Är så trött nu förtiden.. Känns som att jag behöver sol. Det är så tråkigt väder nu ju!

Skriver kanske senare men annars hörs vi imorgon.
Puss / C ♥
Bilder från weheartit.com

RSS 2.0