bedtime

Dags att sova nu tänkte jag. Inte så superbra uppdatering från min sida idag men har slappnat av här i Dubai helt och hållet. Solen värmer och det är helt blå himmel hela dagarna. När jag ligger där i solstolen på stranden så vill jag inget hellre än att aldrig åka hem. Bara slappa dag in och dag ut så länge jag vill. Men nu på onsdag bär det hemmåt igen. Då väntar skola och plugg och sånt skit.. Haha.

Ikväll var vi på the Dubai mall. Hittade ett par skor på marc by marc jacobs och även lite smått och gott på victoria's secret. Men det får ni se en annan dag. Imorgon kanske? Får visa mina fynd från forever 21 då också kanske.
Imorgon fyller min älskade pappa 45 år! Han börjar bli gammal nu. Haha nejdå! Men vi ska iaf upp tidigt och fira honom inan vi går ner på stranden så måste hoppa i sängen nu känner jag!
PUSS / C ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0