London Town

Haallojjj
Sitter nu med underbara louise framför datorn och nördar lite. Vi ska snart sätta på en bra film tänkte vi! I morgon ska vi antagligen träffa några killkompisar och bara ta det lugnt. Det ska inte bli så bra väder ändå.
Har glömt att säga det med på måndag åker jag till LONDON. Ska bli så underbaaart. Mamma och jag ska dit och kolla på brudklänning till mamma och tärnklänning till mig eftersom mina föräldrar gifter sig i sommar!!
Men nu ska vi sätta på vår film, skriver i morgon!
PUSS/C ♥


killing me softly

Nu är jag så trött att jag döööör. Tränade ikväll, skönt, men väldigt jobbig träning. Jag är helt slut i kroppen. Jag har så sjuuuukt mycket i skolan nu också! Måste sova nu, ska upp sex i morgon.. Förlåt för mitt tråkiga inlägg!!
PUSS/C ♥


BLÄ

Heelloo!!
Nu sitter jag och kollar på Biggest Loser sen så har jag varit på kontoret hela eftermiddagen med Agnes och pluugat. Sen nu skaa jga snart sova trrooorr jaagg! Mååssttee gååå nuuuu!!
PUSS/F ♥

FML

Precis som Fabienne kan jag inte skriva mycket mer än om min dumma läxor.. I morgon är det 2 prov som gäller, fredag är det redovisning i franska och en massa läxor på det! JIPPIE -.-
Idag slutade jag två, gick ner på stan en liten stund för att sen sticka hem och plugga. Sen ner till Mariakyrkan för att ha konfaträff. Efter det träffade jag Sophie i en annan kyrka för att kolla på Louise musikal hon var med i där. lHem igen för att plugga pch nu sitter jag här. Trött som aldrig förr.. Haha
PUSS/C ♥

I ♥ FRANCISCO LACHOWSKI

Tennis

Heejjj!!
Nu sitter jag hemma och kom hem från tennisen en liten stund och innan idag så pluggaaddee jag matte i tvåå timmaarr!! Duukttiigg chheeyy!! Men nu ska jag äta och sen plugga so. Det är så trist för er för det ända jga skriver om är mina förbaskade lääxxoorrr!! Bläää!!
PUSS/F ♥

Forgive and forget.. Bullshit

Hejsaaaansveejsaan
Äntligen klar med matten och allt annat! Jag har så himla mycket nu i början av min tid på ps eftersom att jag måste komma ifatt allt de jobbat med. Har märkt att min förra skola var lite efter i vissa ämnen.. Idag efter skolan idag träffade jag en massa härliga tjejer som jag saknat enormt. Vi hade det supermysigt! I morgon slutar jag tidigt så ska antagligen plugga ännu lite mer då innan min konfaträff vid fem tiden! Men nu måste jag sova.. Är så trött!
PUSS/C ♥



XOXO

Heejjsaann!!
Nu är jag klar med allt pluugg!! Jiippiiee! Idag har jag varit i skolan det var lika trist som vanligt. Sen så red jag och sen hem och plugga i typ 3 timmar. Är hellltt sluutt ska typ gå och lägga mig nuu! ÅÅHHH VAD JAG ÄLSKAR ATT SOVAAA HIHIHI!!! GOODDD NAATTT!!! Juste Åhh jag träffade min älskade Ellen idaagg!! Saknar hennee hela tiden!
PUSS/F ♥

Hakuna matata

HEelllooo!!
Just nu sitter jag ocg gör inte så mycket vervid underbara Beellaa. Tänkte bara göra ett snabbt inlägg nu innnan jag börjar.. Trist med skooollaaannn!! Men nu kom min lärare... Juste svar på kommentar på inlähhet WOOHOO. Jag gjorde min anskiktsbehanling på Electa spa.
PUSS/F ♥

SLEEP

Heellojj!!
Nu ska jga sova är verkligen helt sluut!! Har inte så mycket att skriva men men... Godd naattt på alla fina!! Juusstteee jag har inte sett Hunger games! Ska se den i helgen dåå ganska långt kavr men änddååå!! HAr ni sett den?? Alla säger den ska vara gryyymmm! Taggaaddd!!
PUSS/F ♥

AUSTRIA

image descriptionimage description

I know its hard, but I wont stop fighting

Haaalloojj
Fullt upp idag! Petersvenskolan är superbra, tror jag kommer trivas där! Alla var jätte trevliga iaf. Efter skolan stack jag hem för att plugga. Eftersom att jag hoppade rakt in i klassen mitt i terminen får man räkna med att det är mycket att ta igen, så nu på torsdag är det matteprov.. Efter allt plugg var jag på min pianlektion, åkte med pappa till väla för att gå några ärenden och sen hem till farmor för att spendara kvällen med mys. Just nu är jag så otroligt trött, har ont i huvudet också :( Inte så kul! Så jag ska fösöka sova nu!
PUSS&GODNATT/C ♥

DREAM GUY 

WOOHOO!

Heelloo!!
Jag är ledsen att jag inte bloggade på lördagen och söndagen. Men på löradgen var jag först på ansiktsbehanling och sen var jag och olli barnvakter och kollade på Vampire Diaries typ hela kvällen/natten. Sen på söndagen var jag på underbar brunch hos Lisa det var såå myssiiggtt och hade makat såå fiinntt! Så sååg min helg ut! Just nu sitter jag hemma och ska plugga franska. Kommer lite härliga bilder!
PUSS/F ♥

TILLBAKA

Heeeeej!!
Nu är jag äntligen tillbaka och supertaggad inför att blogga igen! Jag har tyvärr inte kunnat blogga när jag var i Österrike på grund av dålig internetuppkoppling och knappt någon tid över. Det var sena kvällar och tidiga morgnar som gällde! Men jag hade en underbar vecka och jag längtar redan tillbaka!
I morgon börjar jag på min nya skola.. Är jättenervös! Men jag hoppas att allt blir bra. Efter det är det handbollsträning, något jag längtat efter! Har inte tränat på TVÅ VECKOR.. Men nu måste jag sova, jag måste vara utvilad i morgon!
PUSS/C ♥

SOMMAR, KOM NUUUU 

ANDOUS PLACE

Heejjjssaann!!
Föörlåt att jag inte bloggade men jag hade verkligen fullt upp. Men i alla falll igår kväll var jag med Ammi och Andou vi ara myste och kollade på film. Just nu igger jag i Andous säng och äter godis med Ammi hihi. Idag ska jag vara på stan med amma eller vi ska gå på ansiktsbehandling. Jäättee fiinn billdd på ammi oh andou..
PUSS/F

COLOUR

Heellooo!!
Nu sitter jag i skolaaan. Åhh idag är det såådäär underbart vår väder igen weehoo!! Idag på lunchen var vi på donken och mötte Ellen och Ammi som går i en annan skola. Där satt vi och åt i underbara solen! Hihihi ne nu måste jag gååå lite härliga färg bider.
PUSS/F ♥

SVAR

Heelloo!!
Här kommer länk på en jätte bra sida där jag typ tar ALLA bilder ifrån WE♥IT och jag tar även trån Tumblrs startsida mycket med tumblar som jag följer. Starta en tumblr själv så kommer du hitta en massa roliga att följa med bra bilder. Här är min tumblr. Vad kul att du gillar våran blogg!
PUSS/F ♥

PLUGGAR

Heelloooo!!
Nu sitter jag och pluggar ihjäl mig seriöst jag håller på att dööö jag pluggar 24/7 fml. Men men sånt ee livet. NUUU MÅÅSTE JAG VERKLIGEN PLUGGAA TRÅÅKIGT INLÄGG...
PUSS/F ♥

VÅr

Heellooo!!
Nu har jag bara suttit i typ fem timmar och pluggat sen jag kom hem så jag har verkligen inte haft tid att blogga :/ Men just nu tar jag en liten rast :) Idag var det bara en vanlig dag is olan trist... Meeennn ommaaggaddd vilket vääddeerr det var idag strålande sol och 16 grader!! NICE? Jaggg ällskkaarr sol och våår man blir så gllad. Men nu har jag inget mer roligt att sriva om...
PUSS/F ♥

goodbye winter hello spring

HELLO!
Nu sitter jag hemma och pluggar. Idag mår jag mycket bättre men inte tillräckligt pigg för att gå till skolan. Men imrogn tror jag att blir skola. Har verkligen ingenting kul att skriva om. Mina dagar just nu när jag är sjuk består av. Sova, Äta, Plugga, Kolla Tv, Sova. Nu ska jag snart kolla Top Modell som börjar om 20 minuter. Innan det blir det pluggg! Jag tcker det börjar kännas som vår kanske inte den här veckan men verkligen förra veckan när det typ var 15 grader. Det var ju sååå trevligt med sol! Nu måste jag verklien PLUGGA...
PUSS/F ♥

T.R.Ö.T.T

HEEJJ ALLA FINA!
Nu är jag helt slut. NU ska jag lägga mig i sängen och bara kolla på en bra film.
PUSS/F ♥

HELLO

Heejjj!!
NU ligger jag i soffan och kollar på top modell. Mår inte alls bra idag. Men jag hopaps verkligen jag är frisk imrgon, jag hatar att vara sjuuukkk. Men nu är jag helt inne i pogrammet så jag bloggar lite senare. OCh snart ska ag kolla på mannen som talar med hundar. JIPIIEEE HIHIHIHI ÄLSKAR DET. Önska jag såg ut så som bilden, hon är så snygg så jag döööörr....
PUSS/F ♥

S.J.U.K

Heelloo!
Nu för nån timma sen blev jag mag sjuk. Bra avsluning på dagen... NOT. FML men men bara tur för er då blir det väll en del bloggande. Nu måste jag vila är helt slut i hela kroppen.
PUSS/F ♥

I'm back

HEEEEJJJ AAALLLIIHOOPPAAAA!!
Nu är jag tillbaka och ska verkligen börja blogga igen. Nu är jag blogg sugen som satans.. hahah kan man säga så? aja jag har inte kunnat bloggaa för jag har haft helt galet sjukt mycket i skolan och har verkligen inte haft tid. Meeennn nu ska jag börrrjaaa blogga ingen är super mega taggad. Idag har jag bakat för min älskade broder fyller år idag! GRAATTIISS ÄLSKLINGS BROR LY! Så sjukt han fyller nio år tyckrer han är jätte stor nu.. Hihihi. Sen har hela släkten varit här och firat honom. NU måste jag gååååå duuddeesss!!
PUSS/F ♥

SKÄMS

Okej, nu är det andra gången denna veckan jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering.. Ska aldrig mer lova er inlägg och sånt, det slutar bara med att det inte blir av. Min vecka i Stockholm var underbar. Mycket jobb, upp sex på morgnarna och hemma vid halv fem tiden. Så det var mycket jobb! Det blev inte mycket tid över för shopping men hittade iaf en t-shirt från Zadig&Voltaire.
I morse landade planet i Saltzbug vid tio tiden. Hela eftermiddagen satt vi och solade. Det är 17 grader och strålande sol!! Underbart väder!! Nu ska jag lägga mig eftersom att det imorgon väntar en lång dag full av skidåkning! 
PUSS/C ♥
Jag och Faaabbii

Hunkydory @stockholm

Ber om ursäkt för dålig uppdatering.. Vi har verkligen inte haft tid. Det är fullt upp här! Jag sitter just nu och kollar i Hunkydorys katalog för den nya vinterkollektionen. Den är helt fantastisk. Håller på att hänga upp alla vinterkläderna också. Jag kommer aldrig sluta fascineras över hur fin den är! Lite senare blir det lunch med Fabienne och hennes kompisar och efter jobbet vet jag inte riktigt vad det bli. Det får vi se! Jag lovar att det kommer ett inlägg lite senare från oss båda också. Men jag måste jobba vidare nu!
PUSS/C


Tågresa

Efter nu tre timmars tid på tåget, är det bara en timme kvar innan jag är framme i vår kära huvudstad. En mysig vecka med Fabienne väntar nu och jag är på jättebra humör. Vädret är fantastiskt också så det gör allting snäppet bättre! Efter denna veckan ska jag ju till Österrike också så jag har bara bra saker att se fram emot!
PUSS/C ♥


I heard you were a player. Nice to meet you, I'm your coach

Musiken gör mig så himla glad just nu, livet leker.
Påväg till mina kusiner för släktkalas nu, så jag skriver senare!
PUSS/C ♥

First Aid Kit - Emmylou
Loreen - Euphoria
Christina Perri  - Jar Of Hearts

You wanna bring me down? Try harder. Wanna make me feel small? Not a chance. Laugh at my flaws? You have them too.

Godmoorgon
Just nu står jag och steker pannkakor! MUMS, för att sen föra mig i ordning för att träffa Paula. Ska kolla på ett par byxor och så ska vi antagligen bara myysa på stan eller något. Ikväll blir det släktkalas i Fjälking och i morgon så åker jag till Stoockhoolm! Ska bli så underbart! Så förhoppningsvis får ni blogginlägg från mig och Fabbi i morgon tillsammans, jag ska ju bo hos henne!
PUSS/C ♥


gone with the wind

Haallååj!
Efter en lång sistadag på min skola ska jag hoppa ner i min enormt sköna säng! Skriver ett inlägg när jag vaknar istället, är helt slut just nu. Godnatt
PUSS/C ♥


reasons to be fit

Hallåja!
Nu ska jag till handbollsträningen efter en lång dag i skolan. Efter skolan åkte jag och pappa till väla för att laga min iPhone som är sönder.. Men nu är den hel och fin igen! Vi gick även en runda och kollade in lite kläder som kommit ut nu. Blev kär i ett par byxor i affären circus! Så ska kolla på dem med mamma också. Men måste åkaaa nu!
PUSS/C ♥


When people ask me "Plz" because it's shorter than "Please" I tell them "No" because it's shorter than "Yes"

Såååhäääär avundsjuk är jag på fabbii nu! Ha det super i Paris hjärtat!
Nu åker jag till skolan och tråkar sönder ännu en dag..
PUSS/C ♥

FÖRLÅT

Heellloo!!
JAg är mega ledsen att jag inte har bloggat på jätte längee!! MEn jag har verkligen haft sååå mcyket i skolan. MEn nu är jag tillbaka. Idag är jag gladeaste tjejen ever! JAG ÅKER TILL PARIS IDAG!! YEEYYY!! Men nu måset jag verkligen ggååå för jag börjar snart. Men jag gör ett inlägg från flygplattsseenn on my way to PARIS!
PUSS/F ♥

I think I like you

Nu ska jag sova efter en ganska lång dag! Skolan var väääldigt soft, vid halv tolv tiden gick vi ner på stan och åt en myyysig lunch eftersom vi hade håltimme. Efter skolan hade jag konfaträff. Sen hem till farmor för en trevlig middag! Nu pluggar jag massoor! SO prov i morgon.. *suck*
Puss/C


SOPHIE

Glömde säga att min underbara söta mega fina vän Sophie fyllde femton igår!
Älskaaaar diig ditt byxmyndiga lilla pervo Sophie!
PUSSSS/C ♥



A never ending story

Haallloojj
Nu har jag precis kommit hem från tennis träningen. Har haft en väldigt mycig dag med mycket skratt. Först skola, sen ner på stan med Sophie och fika en stund. Vi snackade ganska mycket och skrattade enormt mycket! Efter det så gick jag på ansiktsbehandling! Det var såååååå skööönt, höll på att somna!
Efter det gick jag och Sophie en runda på stan för att sen åka till min träning. Nu ska jag pluuuggaaaa...
PUSS/C ♥


Söndagen den fjärde mars

Heellooo
Jag är riktigt trött idag, har inte gjort någonting känns det som.. Har bara legat och slappat, kollat på film, städat, pluggat osv. Sånt man brukar göra en söndag. Jag längtar så himla mycket tills nästa söndag! Då tar jag tåg/flyg upp till Stockholm!! Jag ska nämligen praoa på Hunkydorys huvudkontor och bo hemma hos Fabbi hela veckan! Det ska bli så otrolgt super mega dunder mysigt att få träffa henne igen. Känns som att det var hundra år sen! Sen när jag kommer hem från Stockhol väntar även en skidsemester i Österrike. Så jag ser fram emot dessa två veckorna.
PUSS/C ♥

Förlåt

Jag är så ledsen för min hemska uppdatering.. Mycket har pågått med skola och allt, sen i helgen har jag inte haft orken att skriva. Tror att jag behövde en liten paus!
Jag ska iaf byta skola nu, från och med den 26 mars, spenderar jag mina skoldagar på Petersven 1 i Helsingborg. Ska bli superspännande även ifall jag är lite nervös. Men är glad att jag kom in! Jag hoppas att jag trivs där. Allting är egentligen bättre än min nuvarande skola! Nu i helgen har jag mest varit med mina underbara vänner. Det härliga vädret fick oss att ta en runda längs stranden ikvälll. Kommer lite bilder från det i morgon!
PUSS/C♥

God natt!!

Heellooojjssaann!!
Nu ska jag lägga mig i min underbara säng och kolla på film. MYS! Hahaha det failade så på LOVE inlägget för jag skulle prova lägga ut en sån där rörelse bild. Men det failade totalt... Men nu är jag mega trött. Imorgon ska jag säga hjedå till min älskade kompis Mimmi som har varit här över helgen som igentligen bor i Göteborg. Juste glömde säga att jag träffade henne också idag! Sen ska jag träffa Lisa. Aja gör ett inlägg imorgon om mina planer. Good naatt soovv sååå goott allihoppaa!!
PUSS/F ♥

LOve


nice day

Heejjjssaann!!
Idag hade jag det super duper myyysss med Ellen, Emma och Wilma. Först åt vi lunch på vapiano och sedan gick vi runt i butiker. Jag hittade två saker på hollister en tröja och ett par yoga pants.Kommer bilder imorgon och på mina saker från italien. Hiihihihi... Här kommer två bilder från idag. Tryck HÄR för att komma till Emmas awsome blogg!
PUSS/F ♥
mini bild... Aja jag och ellen!
Också mini bild! från vänster: Emma, Wilma och Ellen!

Home

Heellooo!!
Nu är jag hemma! Förlåt att jag inet har loggat dom senaste dagarna.. men jag har verkligen inte haft tid. Men nu efter lovet blir det bloggande!!! Just nu har jag precis dsuchat och om idag ska jag in till stan med underbara människor. Vi ska fika och gå lite på stan. MYS! Men nu msået jag skynda mig!! Gör en mobil blogg i stan kanske...
PUSS/F ♥

RSS 2.0