NYA BLOGGAR LÄNK

HELLO BABES!! 
Här kommer våra nya bloggar som vi hopaps ni kommer gilla! Hejdååå!!! 
FABIENNE & CLARA
PUSS/C & F ♥♥♥♥♥♥♥♥
 

BYE BYE

Hej på er alla fina läsare! 
Jag och Clara känner att vi inte tycker det är lika kul på bloggen längre... Vi känner att vi vill starta varsin egen istället. Det blir tråkigt att sluta blogga på Lovetwo men det finns kanske risker att vi börjar igen. Vi kommer göra ett inlägg där vi länkar våra egna bloggar. Det inlägget kommer ikväll. 
 
PUSS PUSS/ C & F ♥ :( :( :( :( :( :( 
 
 

Njuter i sommarstugan


BBQ

HOLLAAA 
Jag vet att jag har varit lite seg med uppdateringen.. men så är det på sommalovet, man har inte så mycket tid över! Idag har jag mest legat på stranden med Paula eftersom att idag var det för en gångsskull fint väder i Helsingborg! Kvällen spenderades med underbara vänner och familj då vi grillade och bara hade det superhärligt! Puss/C  ♥


Min vecka


Black and White

Godförmiddag!! 
Det är fortfarande lite dystert väder här Helsingborg.. VILL ATT DET SKA VARA SOL.. De sa på radion att detta har varit den kallaste Juni månad sen 1928, i hela Sverige. Helt sjukt! Fabienne kommer tyvärr inte blogga på ett litet tag nu, hon har åkt till frankrike (avundsjuk) och kommer inte hem förrens på fredag. Då bär det av till Holken, hennes sommarhus i Båstad! Gud va jag längtar! 
PUSS/C ♥


Svar på kommentarer

 
Svar : Hej! Tröjan på bilden är faktiskt armygrön, en superfin tröja, väldigt skön också! Den kommer från Hunkydory och jag köpte den förra året. Men just nu i butik finns den i andra färger nästan exakt likadan! Jag har den i storlek M eftersom att jag vill ha den lite större och längre. Kram C 

RSS 2.0