Homeeee

HALLÅÅÅ
Nu är jag hemma efter träningen på stranden! Det var helt okej väder så det var suuuper mysigt! I morgon är det kort dag i skolan och sen efter det ska jag till en sömmerska och fixa min klänniiiiing. Ska bli så kul att se den på! För om en vecka är det bröllp! JIPPIE, ska bli så underbaaart!
I helgen är det beachhandboll med laget, så tänkte ta lite härliga bilder och så om det är fint väder. Lägger upp en dagens i morgon också som så många önskat om! Har en extrem bildbrist som jag får fixa till så jag bjuder på en härlig bild från Båstad!
Puuuuusss/C♥


KISS ME

HEELLOO!!
Nu sitter jag och gör lite läxor som vanligt hahaha... Är sååå lycklig att vi det är helg imrgon JIPPIE!!! Jag fick en liten kommentar om mina brillor och jag ska kolla upp modellen! Men nu får ni ha en såå trevlig kväll!! Bild från min brunch på mig och älskade Chloe.
PUSS/F ♥

RETORIK

HELLO!!
Just nu sitter jag på retoriken och har precis hållt tal. Det var sååå nervööösstt!! Men jag lägger kanske upp dagens senare. Bild från brunchen!
PUSS/F ♥

YOLO

Heelloo!!
nu har jag precis åkt lite mopppe med en kompis som fick körkort igårr! Det var super mysigt och s träffade vi några kompisar. Mina änder är dock isbitar! Idag efter skolan gick jag hem till min moster oh var med min lilla kusin och hon hjälpte mig med en retorik grej. Just nu tänkte jag bara soofta! Tack för alla kommentarer ni får svar på freeddaagg!
PUSS/F ♥

if this love only exist in my dreams, don't wake me up

HEEEJ
Nu har jag precis kommit hem från skolan. Har hämtat min lillasyster också så nu sitter vi och äter glass. Det kan vara så uuunderbart gott ibland! Ikväll ska jag plugga mest eftersom att jag har prov imorgon.. Inte alls kul.. Men snart är det över!! SOMMARLOOOOV
På fredag ska jag på tjejkväll med temat Cocktail. Har däremot ingenting att ha på mig.. Har panik.. Ingen som har något förslag?
Puuuuuss/C♥

GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN! FRÅGA PÅ NU INNAN DEN ÄR SLUT 



BELIVE IN YOURSELF

HEELLOO!!
Idag har jag sovmorgon till nio såå sköönntt!! Just nu sitter jag och äter lite frukost och sen ska jag föna håret och fixa. Idag efter skolan ska jag hem till min moster för tat hon ska hjälpa mig med ett retorik tal. Kan ni fatta att det är sommar?? Allting har kommit så sjukt snabbt och snart SOMMMAAARRRLLOOOOVVV!!! Jippee ajg akn inte beskriva min längtan med ord.... Nu måste jag skynda mig lite..
PUSS/F ♥

?



Fråga på!

Nu är det så att jag tycker att mina inlägg alltid handlar om samma saker, lite tråkigt alltså! Och varken jag eller Fabienne har så mycket inspiraion till vad vi ska skriva om. Vi har så mycket att göra nu, så istället för att lägga en massa tid på tråkiga inlägg, och samtidigt inte behöva tänka så mycket på vad vi skriver om, kan vi ha en frågestund! Det var såååå längesen vi hade det. Så det är bara att fråga på nu! Vad ni vill, så svarar vi ärligt i ett inlägg i slutet av veckan!
PUSS/C ♥


LYCKLIG

HEELLOOO BABBBEESS!!
Villkkeeenn statesitiikk maaggaddd!! Aja fööölåt att jag inet har bloggat men jag har verkligen haft fullt upp jags ka göra ett inlägg om min helg men jag känner att jag inte riktigt har tid nu näär jag sak sovvaa. Men jag har i alla fall haft en underbar helg med underbara människor. Som ni vet har jga bytt skola för ett atg sen och jag gillar verkligen min klass den är så mega dunder myyssiii!! Vi hade klassmys idag så var i djurgården och spelade kubb och sen åt vi jätte fin middag på villagått hem! Men nus ak jag sova och btw såå har jag börjat tumblr följ mig!! Två veckor kvart till bröllopppeett taggad!! LYCKLIG SOM SAKT! Nu ska det bli supper uppdaternig! Ny pp det är den bilden nedanför tryck HÄR för att komma till min tumblr. Kommentera om ni tyckte om min tumblr!!
PUSS/F ♥

Jag har aldrig trott på kärlek vid första ögonkastet, men så fort jag såg dig så var det slut på snacket

Hallåjaaaa
Nu ska jag hoppa i sängen! Är så trött! Har bara gått i skolan och tränat idag.. Det vanliga. Så det finns inte så mycket att berätta. I morgon börjar jag inte förrän vid tiotiden så kanske hinner slänga in ett inlägg innan det. Vi får se! Om femton dagar åker jag utomlands!!! Sen är det sommarlov! Så himla härligt!
Puuuuuss/C

Bild från träningen med handbollen på stranden idag! Och en lite halvfin bild på mig när jag hade lite tråkigt.. Haha!


Eufooooooooria

Åh va glad jag var när Sverige vann Eurovision Song Contest. Stort grattis till fantastiska Loreen! Hon förtjänade verkligen vinsten! Så nästa år kommer tävligen till Sverige. ÄNTLIGEN ♥
Puuuss/C 


Varför landa när jag flyget fritt

Godmorgon alla fina läsare!
Kom hem inatt vid halv ett ungefär. Då var jag så otroligt trött så jag gick och la mig direkt. Idag ska jag städa mit rum, kommer kanske bilder sen så att ni kan se allt, som ni ville! Sen ska jag solaaaaa! Det är fortfarande fint väder här så idag ska jag jobba på brännan!
PUSS/C ♥

Gammal bild på mig och Fabbi. Saknar dig massor!

They all think i'm crazy, but to me Its perfect sence

HEEEEELLOOO
Sitter i bussen igen nu efter en lång dag på Liseberg! Har haft det helt underbart med bra väder och härligt folk! Snart är jag hemma, då jag ska sova direkt tror jag, är otroligt trött! Bjuder på lite bilder från dagen. Är otroligt blöt på dem, de är tagna direkt efter flumride..
Puuuuss/C

 


Liseberg

Förlååååååt för min dåliga bloggning igår.. Jag var hur trött som helst på kvällen efter en lång dag på stranden. Vi slutade redan elva!
Just nu sitter jag i bussen på väg till Göteborg med en massa andra härliga personer. Vi ska spendera heeeela dagen på Liseberg och kommer inte hem förrän midnatt typ. Vet inte om jag bloggar mer idag men det är inte helt säkert.. Vi får se! Annars får ni ha en supertrevlig dag! Puuuuusss/C


SLEEPOVER

HELLO!
Nu ska jag till ammie där är Lisa, Andou och Agnes vi sak sova över och bara myyssaaaa lännggttaarr!! Gör ett inlägg ikväll som är lite längre.. hehhehe
PUSS/F ♥

SWAG

HELLOO!!
Nu rä jag hemma först efter skolan skulle jag gå till mamas kontor och hämta Sallie och sen hem och plugga. Men då så skulle Agnes också hem som bor nära mammas och pappas kontor då gick vi tillsammans och hämtade hennes dogs. Sen gick vi till kontoret och hämtade Sallie och sen på prommis. Sedan efter det åkte jag hem och sen cycklade jag till djurdoktorn för att kolla nysningar med sallie.. Efter det cyklade jag hem och nu ska jag plugga i racer fart till provet imrgon. Kommer inte göra nått mer inlägg ikväll..... :(
PUSS/F ♥

I care.

HELLO!
Just nu sitter jag i skolan och har väldans trååkigt. Jag har vaerkligen fullt upp på dagarna så jag försöker verkligen få till så många blogginlägg. Men men i helgen kommer jag ha fullt upp! Men jag ska verkligen försöka få till ett inlägg med födelsedagspresenter och en ny kommenatr om att vi ska lägga upp bilder på våra rum och gaderober. Det ska vi nog kunna fixa!! Men nu böörjar min lektion idag ska jag äta mysig lunch med några kompisar från saltis som är i stan idag. saknar alla dom mega mycket!
PUSS/F ♥

There's just this boy..

Extreeeeemt trött är jag nu.. Min bokanalys vill sig inte när jag är så trött så det är bara att gå upp tidigt i morgon för att skriva klart det sista. Inte alls kul att avsluta samma dag det ska lämnas in, men så är det ibland. Nu ska jag iaf sova så att jag orkar skriva klart i morgon!
PUSS&GODNATT/C ♥


PLUGG PÅ HÖG NIVÅ


Kalvinknatet

HEJ ALLIHOPA
Kom precis hem från kalvinknatet. Det är en tävling där barn från 6-års till 5:an springer ett lopp tillsammans med alla andra i sin egen årskurs från olika skolor i helsingborg! Så tävlar man om vem som kommer först och så vidare.. Tilda var superduktig!! Vet inte vilken plats Tilda kom på men det gick jättebra. STOLT SYSTER. Just nu sitter jag och Louise med vars en macbook och skriver bokanalysen tills i morgon.. Seeeeeegt. Skriver sen!
PUSS/C ♥


Sure, love is real. It just hates me.

Helloo!!
Nu är jag hemme efter en dag där jag har rört på mig 24/7!! Jag är helt slluuutt!! Men det var hur kul som helst och så var det så härligt väder! Men nu komm jag precis hem från stan och nu kommer snart läxhjälp i två timmar. Jag är fysikprov på freeddaagg ottaggad. Men nu mååste jag gååå!!
PUSS/F ♥

Time 2 sleep

Godnatt alla mina fina läsare! Jag är så glad för er alla, helt sjukt att vi gått upp till 300 unika! Tack så mycket, så kul att ni gillar vår blogg! I morgon ska jag upp tidigt så hinner nog inte plugga på morgonen.. Men ska försöka att blogga under dagen!
PUUUUSS/C ♥

BARA SÅ NI VET, ANLEDNINGEN TILL ATT JAG INTE KAN LÄGGA UPP SÅ MÅNGA BILDER ÄR ATT MITT INTERNET ÄR SÖNDER SÅ DE TAR TYP EN HALVTIMME ATT LADDA UPP EN BILD..

BILDER

Kände för att lägga upp lite bilder eftersom att jag glömde det på mitt inlägg.
PUSS/F ♥

Sova sova sova

Hejssaann!!
Nu har jag gjort klart alla läxor och nu är det dags för att sova är så sjukt trött idag. Jag satte mig i soffan för att läsa en bok i läxa och då somnade jag i soffan hahaha! Imorgon är det idrottsdag älskar det såå såft. Blev ganska många inlägg idag hehe. Nu ska jag sova sova sova! God natt!! <3


PUSS/F <3


Friiiii som en fågel

HALLOJ
Nu har jag äntligen kommit hem för dagen, jag började inte förrän halv tio idag så är inte så trött! Vi hade friluftsdag idag iaf och det var hur fint väder som helst! Det ska vara 25+ hela veckan så är sååååå lycklig. Efter skolan idag så gick jag till gröningen där jag badade i 12 grader vatten. HYFFSAT kallt.. Men det var hur skönt som helst!! Direkt efter det var jag på ansiktsbehandling också, så jag är riktigt avslappnad nu, hehe!
Puuuuuuss / C ♥


PROMMIS

Heejj!!
Nu har jga gjort klart lite läxor och precis varit på en prommis med Lisa och pratat av sig lite. Sen så är underbara Camilla hääärr!! hahahaha jag såg en kommentar på bilden på mig och Jossan från frankrike det är Inte min mamma!! hahahahhaha!! Men det var så här mamma och pappa var på jobbresa i italien med alla och jag har släkt i frankrike så då fick jag och Jossan och Vincent åka ner till France. Jossan är vååraann barnvakt men som en storasyter för oss ♥
PUSS/F ♥

Svar

Svar på en liten kommentar. Jo det klart jag kan lägga ut bilder på vad jag fick i födelsedags present alla fall en del av det!

PUSS/F <3


Stefan Salvator

Hello!
Nu sitter jag hem à och ska läsa lite läxor som vanligt Hahah det ändå mina blogg inlägg typ handlar om är plugg trist. Jag är desperat efter sesong 4 av Vampire Diaries älskar serien! Såg sista avsnittet av sesong 3 förra veckan det kändes som om mitt hjärta stannade. Så bra! Ni som följer Vampire Diries måste se det!! Nu kollar jag om sesong 1! Hehehehe

PUSS/F <3


KISS ME

Heellojj!!
Nu sitter jag i koslan på sista lektionen feett soofftt!! Sen så skulle jag ha ridit med min underbara Ellen men nej så blev det inte för att mina dumma läxor är i vääägen.. Jaja imrogon ska vi ha idrottsdag såå såååffttt!! Bjuser på en billdd från nuu på lektionen! Heheheh
PUSS/F ♥

FRANCE

Bilder från frankrike!
PUSS/F ♥

FÖLSIS

Heellooo!!!
Åhh jag hade en sådan underbar födelsedag igåår!! Först på morgonen blev jag firad och sen till skolan där alla underbara människor var såå gulliggaa. Sen åt vi mysig lunch sen hem äta trevlig middag och sen sovaa!! Hahah ååhh blev såå gllaad vi hade 300 unika igåårr weehhåå bäässtttaaa födelsedagen. Hihihihihihihi!! Nu måste jag gå sitter i tråkiga skolan..
PUSS/F ♥

Grattis min finaste Fabienne ♥


HOME

heejjsaann!!
Nu rä jag hemma efter en underbar resa i undebrara Nice! Vill bara tillbaka vi hade det underbart dolade och badade och lite shopping. Imorgon är det min födelsedag.. Hihih jag är jätte spänd jag älskar att fylla år. Men nu är jag väldigt trött så jag okrar inte skriva sååå mycket. Gooddnnaattt och soov gott!! Juste Clara jag tyckte headern var super fin!
PUSS/F ♥

The beach

Ligger just nu och myser på gröningen, ett ställe där typ alla samlas när det är fint väder, och har legat här med en massa andra mega härliga personer! Helt underbar dag! Vädret är sjuuuukt, och ska vara hela veckan. Ungefär 25 grader. Så härligt! Skriver mer när jag kommer hem. Puuuuss/C



No need to dream at night. I'm already living in it.

Så dumt.. Inlägget jag skrev innan idag kom ut NU, när jag fick igång internet.. Ingen bild kom med heller.. Men jaja! Har precis ätit hur mycket som helst efter en lång promenad i solnedgången. Hur härligt som helst. I morgon bär det hemmåt, så njuter av varje sekund som är kvar. Passar på att bjuda på lite bilder från ikväll!
Puuuuss/C ♥


Spring is nature's way of saying, "Let's party!" ~Robin Williams

HELLOO
Det är så fint väder här!! Blir så glaaad! Idag har vi bara chillat på bryggan, spelat gitarr, solat. Bara haft det skönt! I morgon åker vi hem.. inte alls kul men det måste vi.. Mamma kommer hem då också! Hon är i Italien, tror att Fabiennes mamma också är där, med hela Hunkydory gänget! Baserat på de bilder jag sett verkar det som att de har det supertrevligt där också!
Vänner och kusiner har precis kommit hit med sina båtar och lagt till vid bryggan, så ska alla äta här ikväll. Vi är jättemånga helt plötsligt. Skriver senare! PUSS/C ♥



3-4

Stackars Sverige, förlorade med 4-3.. Sista målet av Tjeckien var när det var 29 sek kvar.. Det var det VM:et
Nu ska jag iaf lägga mig. I morgon kommer kanske Nikko till oss i stugan också! Vi får se! Men nu är jag så trött så jag somnar snart.. Puuuuss &Godnaaaatt!


Irriterad..

Hehe, sitter och småsurar i soffan just nu.. Först och främst så gör det skiiiiiiit dåååligt för Sverige i hockeyn.. De spelar otroligt dåligt och ligger under med 3-1! Helt sjukt! Min käre far sitter också just nu brevid mig och svär över hur dåligt de spelar. Pappa som själv varit hockeyspelare är jätte irriterad. Haha!
En annan sak är att jag har hittat världens underbaraste maxi klänning på net-a-porter.com. Men den är slutsåld i xs och finns endast i large.. Har letet som en galning på internet men den är slutsåld över allt! Viiiilllll haaaaa deeeeeen :( Jaja, får leta vidare! PUSS/C ♥


Inte för att skryta men.... Det är jag som är Batman

Sitter nu och kollar på film i sommarstugan och bara myser. Jag och elva har precis bakat världens godaste kaka, som vi nästan alltid bakar här. Alltid lika god är den! Ikväll ska vi bara slappa antagligen eftersom att det inte finns så mycket annat att göra här. Kanske tar en joggingrunda också, bara för att det är så frisk luft här bland all skog och så nära havet. Puuuuss/C

 

 


It must have been love, but its over now..

Så trötta vi är nu.. Efter en lång dag i skolan, fullt av prov, har jag varit med Sophie i stan på ett event typ. Tråkigaste jag varit med om i hela mitt liv.. Men vi stod ut och nu är vi äntligen hemma och ska lägga oss. I morgon bitti åker vi till sommarstugan, jag pappa och Tilda, för mamma är i Italien. Vi ska mysa där med våra kusiner och kommer hem på lördag! Har förhoppningsvis internet där så att jag kan blogga!
Puss/C

Jag och Sophie i sommarstugan för några veckor sen


Ansiktsmålning?

Kolla va underbara kompisar jag har?!
I helgen på tjejkvällen när jag sov över hos fina Klara, somnade jag såklart först. Det misstaget gör jag aldrig igen.. Snacka om att man blir chockad på morgonen när man märker att hela ansiktet är inkletat i svart eyeliner.. Haha!! PUSS/C ♥


Keep on fighting

HEEEJ
Nu har jag lyckats att bli sjuk igen.. Inte alls kul.. Men ska försöka gå i skolan i morgon pga mina prov så att de blir gjorda! Så jag hoppas på att må bättre i morgon. Är sååååå avundsjuk på Fabbi som är i Frankrike nu! Vill ocksååååååå, men jag hoppas att hon får det superhärligt!
Som ni ser så har jag en ny header idag, väldigt enkel och inte helt färdig med det kändes som att vi behövde lite uppdatering. Hoppas att Fabbi gillar den iaf, så kanske vi ändrar lite färger och så eftersom att jag bara valde lite snabbt och lätt idag! Kommentera gärna ifall ni har några tips eller ideer! PUSS/C ♥


FRANCE

HEEEJ!
Förlåt att jag inte har bloggat jag har haft mycket i skolan stort prov idag. Men jaag är sååå glaad idag! Jag ska till fraankkrikkee wweehhåå!! DET SKA BLI UNDERBART! Sen så ska Chloe vara på samma ställe så det var jätte roligt så vi komemr kanske ses. Jag komemr inte blogga under dessa dagar jag tror inte jag kommer ha tid. Jag ska ta mega mångaa bilder. See uuu!!
PUSS/F ♥

All those fairytales are full of shit. One more fucking lovesong and i'll be sick

Sitter och väntar på bussen nu och tänkte slänga in ett inlägg. Jag missade den förra bussen med typ några meter så är lite småsur nu.. Haha! Idag ska jag plugga, har två prov på onsdag så måste jobba hårt nu!
Skriver mer ikväll!
Puss/C


BIGLOVE


.....

Förlåt för att jag inte bloggat men jag har inte varit hemma så mycket i helgen! Igår kväll var jag på tjejmiddag hemma hos Klara, hade det mega mysigt med en massa härliga tjejer! Sen sov jag där med tre andra. Idag fyllde farmor år så vi firade henne idag också! Träffade mina härliga kusiner, och åt huuuur mycket mat som helst...
Sen ikväll efter det så var jag och några kompisar på fotbollsmatchi det fina vädret. Fullspeckad helg... Super trött så nu måste jag sova!!
Puss/C

Har inte så många bilder från igår, men här är en lite galen bild iaf!


chin up

HELLO!
Min dag: Först var jag och väntade på mamma när hon gjorde sitt hår... TRÅK! Sen så gick vi och provade en kostym till vincent han var mega gullig hittade även klännig till skolavslutingen. Sen så träffade vi min kusin och min morbror på skeppsholmens hotel och nu hem och vila mår lite sådär.Ikväll ska jag bara sova och imrgon plugg. Trist helg.. Men så får det vara ibland när man har varit sjuk. Sen såg jag att någon hade kommenterat att jag inte hade lagt upp bilder på min klännig och att jag skulle göra det. FÖRLÅT min kamera är spårlöst försvunnen! Men så fort jag hittar den ska jag lägga upp bilder.
PUSS/F ♥

Kostym

Heeejj!!
Nu sitter jag i bilen på väg in till stan. Jag mamma och Vincent ska prova ut en kostym till Vincent! Hihi mår fortfarande lite sådär så ikväll ska jag nog bara vara hemma och försöka bli frisk. Men nu måste jag gå! Min mobil laggar så jag kan inte ladda upp nån bild.

PUSS/F


JUST DO IT

HELLO!
förlåt att jag inte har bloggat men har varit sjuk sedan igår och mår inte så braa. Är helt slut i kropen och har inte riktigt haft orken att blogga. Jag är riktigt sur just nu för om jag hade varit frisk nu i eftermiddag skulle jag varit på öpnningen till Laduree stavning? BLÄ jag hatar att vara sjuk. I helgen vet jag inte vad jags ka göra men amma ville bara att jag skulle ta det lungt och va hemma så att jag blir frisk. Idaaagg kommer nya vampire diariers staving? avsnittet ut!! hahah känner att jag inte kan svata så bra idag.. Ne men nu ska jag vila ha en underbar dag alla fina! Fick bli lite tränings tema på bilderna.
PUSS/F ♥

Procivitas

Precis kommit hem från ett öppethus på en av Helsingborgs bästa gymnasieskolor. Är jättesugen på att gå där! Måste sova, berättar mer i morgon! PUSS/C ♥

Klaaaaaaaaar

Nu är jag sååååhäääääär trött.. ÄNTLIGEN KLAR MED MITT ARBETE I SLÖJDEN
PUSS/C ♥


PLLUUUGGGAAAA

HELLO!
Åh jag har så himmla mycket plugg! Jag spricker! men sånt är livveett. Ikväll blir det nog samma som Clara plugga, äta, ducha. Nu har jag precis spelat tennis och nu ska jag äta... Åh nu idag är det exakt en månad kvar till bröllopeettt wehåå! Idag åkte mamma till london så himmllaa avis!
PUSS/F ♥

plugga plugga plugga

Sista rycket nu innan syslöjdarbetet ska inlämnas i morgon! Sen är jag friiiiiiii. Så skönt det kommer bli.. Så kvällen kommer antagligen bestå av att plugga, duscha och äta!
Idag åkte min kära mor till London igen. Hon kommer hem i morgon kväll igen men hon var tvungen att åka upp för att prova sin fina klänning! Så ifall den passar nu så ska den snart komma till helsingborg! Inte alls långt kvar till bröllopet nu, längtar enormt mycket! Ska bli så kul!
PUSS/C ♥


00.30

Hallåja!
Det är tur att vi är två som bloggar nu när jag har som mest för jag hinner knappt med någonting... Nu är klockan 00.30 och jag har nu suttit i timmar med min slöjduppsats.. TUR ATT JAG HAR MIN ÄLSKADE FABIENNE! Lovar att skriva mer i morgon!
PUSS/C ♥


ELLE

HEELLOO!!
Nu mår jag mycket bättre jag tror det var en sån där 24 timmars grej för jag började må dåligt redan igår. Men i alla fall imrogn ska jag äta lunch på donken med Elleenn och säkert felra. MYS! Men nu ska jag kolla på top modeelll!
PUSS/F ♥

young, wild & free

Heej på er!
Åh nu är jag sjuk igen... Jag är sjuk hela dumma tiden jag vill vara ute i fina vädret. BLÄ! hopaps verkligen jag är frisk imorgon. Sen tänkte jag lägga upp bilder på klänningen. Denna deg kommer inte bestå av så mycket kul ligga i sängen och sova typ. Men jag bloggar mera sedan!
PUSS/F ♥

Too tired to function

Jag är ledsen för dålig uppdatering idag.. Men jag var tvungen att träna och plugga.. Skriver mer i morgon för jag är så sjukt trött just nu!
PUSS/C ♥


SUN

HELLO!
Just nu ska jag ta ett bad efter en vanlig dag i skolan och en vanlig plugg eftermiddag. Sen blir det sova! Jag är så taggad till Claras föräldrars bröllopp. Jag kna lägga ut bilder på in klänning jag tänkte ha om det är finr ljus att fota i hahha. Åh snart är det också sommarlov åhhh vad jag längtar. Tänk vad härlgit när det är varmt att bara slänga på sig shorts och snygg blus och sandaler. Weehhhåå! Jag ska verkligen börja gå ut och springa nu när det börjar bli lite varmare på kvällarna så man typ inte andas in snö... Men men. Nu ska jag ta ett bad!
PUSS/F ♥

SUMMER LOVE

Heellooo!!
Nu sitter jag i skolan på lektion... Jag har inte så mycket att säga. Joooo justee på fredag öpnnar laduree ååhh vad jag längtar. Då ska alla tejejr från stan komma in till stan och så ska vi gå på öppningen. MYS! Men nu måste jag gååå innna min lärare kommer hihih.
PUSS/F ♥

My best friend

Nu ska jag mysa med min bästa vän, sängen. Så trött jag är efter en lång dag. Började med att kolla på min lillasysters gymnastikuppvisning. Hon var jätteduktig! Sen åkte jag till väla snabbt med mamma för att göra några ärenden. När vi kom hem var jag supertrött, så jag la mig ute i solstolen med en filt, och somnade.. haha, så jag låg där och sov i typ en timme. Det var iaf underbart skönt! Nu har jag bara kollat fotboll med pappa för att sen äntligen få hoppa ner i min säng.
PUSS/C ♥


CINDERELLA

Heellooo!!
Igår var det mega dunder myysiigttt med tejeorna! Idag har jag inte gjort såå mcyket jag har bara varit med amma på kontoret och kollat runt lite. Sen så kom min morbror och hans fru förbi och min underbara lilla kusse. Sen så gick jag en prommmee med Lisa det var väldigt mysigt i ikvällsolen. Bild från maldivernaa i julas.
PUSS/F ♥

Movies

Är supersugen på att se denna på bio i veckan! Den verkar riktigt härlig. Nästan lite som the notebook eller dear john. Vill verkligen se den! Älskar denna typen av romantik filmer.
Det kommer en annan liknande film snart på bio också tror jag. The vow heter den. Den vill jag också se! Verkar ganska sorglig med också väldigt fin.
PUSS/C ♥


Dagens

Kjol: Zara NY! /// Skjorta: Zara NY! /// Skor: Marc Jacobs /// Skärp: Chloé
Ber så väldigt om ursäkt för spegelbilder. Jag själv är inte så glad för det, men var tvungen idag pga att det var typ det ända sättet att få det på bild i bra kvalitèe utan att behöva fixa med en massa självutlösare..
Men detta var vad jag hade på mig på konfan iaf ♥

Konfirmation

NU ÄR JAG PÅ NYTT FÖDD INOM DEN KRISTNA KYRKAN
Hahaha, trevligt trevligt. Så religiös som jag är... eller inte. Men nu är det över. Inga långa konfaträffar varje vecka längre! Utan nu är det klart. Allt började klockan elva, allt gick ganska bra faktiskt, och sen slutade det vid halv ett. Kommer faktiskt sakna kompisarna i gruppen!
Nu sticker jag ner på stranden och grillar med fina vänner. Bjuder på lite bilder från konfirmationen. Vad jag hade på mig kommer i ett inlägg ikväll!
PUSS/C ♥

relax

HELLO!
Nu ligger jag bara i min säng och slappar framför datorn vaknade för typ en timma sen hehehe. Snart fyller jag år det är bara 16 dagar kvar WOOHOO. Idag vet jag inte riktigt vad jga ska göra men i kväll ska jag på spontan middag till Lisa. Väldigt trevligt! Men nu tänkte kag äta en mumsig frukost... Ville bara säga Lycka till till Clara som konfimeras idag!
PUSS/F ♥

Don't hate me for speaking my mind. Hate yourself for knowing it's true.

Haaallååååjaa
Igår blev det ingen uppdatering för min del för vårt internet dooog.. Men så är det ibland! Idag har jag haft en superdag. Först gick jag i skolan till klockan tolv. Sen träffade jag Louise och Nora för att sen gå på stan en stund. När vi inte hittade något där så åkte vi till väla köpcentrum. Det är ju nämligen så att jag ska konfirmeras i morgon, så var tvungen att hitta något att ha på mig. Zara på väla hade jättefina saker! Så jag kom hem med en vit blus/skjorta med nitar på kragen, en kjol i puderrosa typ med små fjädrar, en stor oversized t-shirt i grått och ett par vanliga löparbyxor. Har på mig kjolen och blusen i morgon så det kommer bild inom kort. Nu ska jag sooovaaa!
PUSS/C ♥

INTERNET STRULAR SÅ TYVÄRR INGEN BILD FÖR MIN DEL IDAG

...

Har lite bloggtorka och vet inte riktigt vad jag ska skriva om, så jag slängde ihop en snabb outfit. Tänkte fråga ifall ni vill se mer sånt här framöver? Kommentera gärna om vad ni vill att vi ska skriva om!
PUSS/C♥


BA ba ba

Heelloo!!
Förlåt att jag inte har bloggat har ahft så sjukt mycket i skolan... Just nu ska jag kolla på ny vd avsnittet Tagga! Sen ikväll vet jag nite riktigt vad jag ska göra ta det lunnnggttt! Men nu ska jag kolla på nya avsnittet.
PUSS/F ♥

I tried, you didn't. I'm done, have fun.

Så trött jag är.. Helt sjuuuukt. Har prov i morgon så pluggar lite nu. Var på HIF match hela kvällen så är ganska sleten. Tror att jag ska sova snart iaf så att orkar komma upp i morgon. Börjar åttaaaaaa.. så segt.. Men jaja, det är bara att kämpa på nu innan sommarlovet. TYP 30 DAGAR TILL SOMMARLOVET. Underbart! Och eftersom att mina föräldrar gifter sig är det "smekmånad" direkt. Så skönt. Längtar enormt!
PUSS/C ♥

OH LALA

Heellloo!!
Nu är jag tillbaka!! Jag har avrit på tennisläger i båstad sedan i fredgas så jag har inte riktigt haft tid att blogga eller tillfällee... Men nu är jag tillbaka! Idag har jag varit hmma för vi har haft studiedag såååffttt! jag har pluggat på balkongen i solen det var sååå härligt 20 grader idag! WEHO! Sen åt jag gooo luunncchh och nu plugg igen! Jag hatar att pluggaa!! Men jag är glad endåå livet leker!
PUSS/F ♥

I like a lot of things. Normal things, unusual things. Things people would never expect me to like. But of all the things I like, good and bad, you know what I like the most?

Sitter i skolan och väntar på att franskan ska börja.. Ganska kort och snabb dag idag. Vädret är minst lika bra som igår så jag är på väldigt bra humör. Efter skolan drar jag på konfaträff och lite andra ärenden. Skriver ikväll.
PUSS/C ♥


Underbara sommar

JAG ÄR SÅ LYCKLIG, SOMMAREN ÄR PÅVÄG
Jag har spenderat hela helgen med min fina vän Sophie på vårt sommarställe. Hela helgen har det varit så fint väder att vi solat en hel del. Har fått ganska mycket färg tycker jag för att vara kalla Sverige. Det mest underbara är att när vi sen kommer hem till älskade Helsingborg igen, är det ännu finare väder här. 23° och strålande sol. Helt sjukt för att vara i början av maj månad. Jag blir på så otroligt bra humör. Tänkte hoppa i sängen nu för i morgon väntar skolan igen.
PUSS&GODNATT/C ♥



Valborg

VAD GJORDE NI PÅ VALBORG? 


Sommarstugan

Haaaalllåååå
Jag tror inte jag ar sagt att jag är på vårt sommarställe i Blekinge med Sophie! Vi kom hit i Söndags och stannar här till i morgon. Vi har det helt underbart här, vädret är sjukt. 25° i solen!! Vi njuter hela dagarna på bryggan med bra musik. Idag är det ju valborg, så jag, Sophie och familjen ska nog bort till Majbrasan ikväll. Bjuder på fina bilder från idag och igår kväll.
PUSS/C ♥


RSS 2.0