Jag har aldrig trott på kärlek vid första ögonkastet, men så fort jag såg dig så var det slut på snacket

Hallåjaaaa
Nu ska jag hoppa i sängen! Är så trött! Har bara gått i skolan och tränat idag.. Det vanliga. Så det finns inte så mycket att berätta. I morgon börjar jag inte förrän vid tiotiden så kanske hinner slänga in ett inlägg innan det. Vi får se! Om femton dagar åker jag utomlands!!! Sen är det sommarlov! Så himla härligt!
Puuuuuss/C

Bild från träningen med handbollen på stranden idag! Och en lite halvfin bild på mig när jag hade lite tråkigt.. Haha!


Kommentarer
Postat av: tove

vilken modell är det på glasögonen? och vilken färg? älskar de!

2012-06-02 @ 01:23:52
Postat av: tove

vilken modell är det på glasögonen? och vilken färg? älskar de!

2012-06-02 @ 01:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0