I have always wondered if you feel the way as i do

Idag känns det som att jag hunnit med att göra enormt mycket!
Sov hos Sophie efter bion igår. Det blev den nya twilight Breaking Dawn eftersom att Sophie inte har sett den än :)
Vi inte uppe så länge eftersom att vi lovat mina föräldrar det. De tycker att jag sover för lite.. Haha. Så vi vaknade vid elva tiden och käkade frukost. Mamma hade sen glömt att hämta mig så jag kom hem vid ett efter att ha ringt mamma några gånger och lagade lunch till familjen. Sen städade jag hela mitt rum, HELT och rensade garderoben. 

Vid fem stack jag ner till Laserdome för en match med mina bästa tjejkompisar. Det var superhärligt. Älskar att umgås med mina vänner. Jag blir så lycklig av det.
När vi var lökiga och klara så stack vi till pistachia där vi käkade glass och bara snackade. Skönt att prata av sig. Sen hämtade pappa mig och nu är jag färdigduchad och klar för sängen.

Hoppas inte detta var ett alltför tråkigt och långt inlägg men jag kände för att skriva av mig lite!
Hoppar i sängen nu. Ha det så bra!
PUSS / C ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0