I love pink, it's so girly!


Heejj hopp!!
Nu sitter jag och kollar på ett underbart program som handlar om hur dom gjorde Sex and the City 2. Men nu har jag badat badkar och ska om typ en timma gå och äta middag. Idag har jag bara legat på solstolen och badat, sen så har jag kollat på när en tjej matade rockkor. Det var såå coolt sen om man satt på strandkanten så kom dom super nära. Sen var det små reefsharks... Jag tänkte sedan slänga in ett inlägg om min hund Sallie eller om mamma och pappas kläd märke, får se vad det blir...
Här kommer lite bilder från mobilen från maldiverna!
PUSS/ F <3

Kommentarer
Postat av: maja

Åååå vad fina bilder!! Älskar den på fötterna <3

2012-01-07 @ 22:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0