att skaffa converse är som att skaffa vänner, ingen vill ha falska.

Hellooo!!
Nu kom jag precis hem från en mumsig middag... Förut innan jag skulle gå och äta pratade jag med Clara. Det var såå myyssiiggtt att prata med min favvooo. Men det är så här, jag hade ju sagt att jag skulle göra ett inlägg om mamma och pappas märke Hunky Dory. Men jag och Clara ska prata ihop oss så att det blir toppen bra. För att Claras mamma Camilla jobbar också på Hunky Dory hon säljer kläderna till olika kunder. Mina föräldrar är dom som ritar alla kläder (designerna) dom äger själva företaget. Men nu måste jag sova jag är helt slut efter idag... Tryck HÄR för att komma till deras hemsida. Kommer två bilder på framsidan av deras katalog, den första är denna sommaren och den andra förra vintern.
Puss/F ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte ni ha en frågestund? Eran blogg är jättebra!

2012-01-07 @ 22:15:59
Postat av: Anonym

Åå älskar Hunky dory kläderna!

2012-01-07 @ 22:16:47
Postat av: Anonym

Eran blogg äger ! Kan inte ni lägga ut dagens outfits?

2012-01-07 @ 22:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0