Time to sleep

Heellooo!!
Nu ska jag lägga mig och sova men här kommer lite fakta om min underbara hund Sallie:
Salle är två år nu den trettionde Januari, Jippiiee!
Hon är en americansk cockerpoo som älskar att mysa (nog den mysigaste hunden på jorden). Cockerpoo innebär att dom är en blandras Sallies pappa är en americansk cokerspaniel och hennes mamma är en liten vit pudel. Hon är typ creme färgad kommer komma en massa bilder på henne sedan. Och hon är bara världens bästa huunnddd ♥
Jag ska nog göra ett inlägg imorgon om mamma och pappas märke. Men nu kommer det lite bilder på Sallan...
Love/F ♥

Kommentarer
Postat av: lissaaa

Ååååå Söta sallie !!

2012-01-07 @ 22:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0