thumbs up for rock'n roll

HEELLOO!! 
Nu istter jag och inte gör så mycket vakande vid elva idag och har ätit lite frulle. Denna söndag komemr nog degas igenom tror jag eller om ett tag sak jag in till stan med mamma och hjälpa henne att hänga den nya kollekttiiooonneenn!! På torsdag ska dom ha en liten modevisning på Nobis, den är inte alls stor. Sedan i Augusti är den stora ska bli såå kul!!! Igår var jag med Lisa vi bara myste och tog en mys promme. Här kommer lite bilder från gårdagens middag jag åt hemma och en på Lisa! 
 
PUSS/F ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej, läste på amelies blogg har du också ska till torekov i sommar! hur länge ska du vara där? brukar du åka dit varje sommar? har du hus där? många frågor men vill gärna ha svar! ;p

2012-06-24 @ 17:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0