SVAR

HEEELLOO!!!
SÅG NU ATT VI HADE FÅTT EN GULLIG KOMMENTAR SOM JAG TÄNKTE SVARA PÅ.
KOMMENTAREN: 
SVAR: Tack snälla vad gullig du är och vad kul att du gillar bloggen! 1. Vi kommer båda från Svergie. 2. En shoppingsajt som är väldigt bra är Net-a-porter.com den har alla märken man kan tänka sig super bra! Tryck HÄR! Verkligen min favorit shoppingsajt! 3. Hunky sory har sina största egna delar på Best Of Brands och NK. I augusti öppnar Hunky Dory en helt egen butik på NK som ni måste kolla in! 4. Jag får ingen månadspeng om jag t.ex ska äta emd nån kompis brukar jag få pengar av mamma men jag vet inte hur det är med Clara.
Tack själv som lässeerrr deenn!!! Ha en underbar Sommar!
Nu ska jag i alla fall sova! Flummig bild på mig och Clara från Bröllops helgen!
PUSS/F ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh tack så jätte mycket för svaren! =)

2012-06-16 @ 22:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0