svar på kommentar

 
Hej Fanni! Va kul att du ska till Mallorca! Det är verkligen ett superhärligt ställe som jag varit på säkert 10 gånger. Shoppingen i Palma är väldigt bra ifall man har lite tålalmod. Man måste gå i massa smågator och leta efter affärerna. Gör man det så kan man hitta massor av fynd. De smågator som inte ser ut att vara så roliga kan vara en gata med en jättefin butik. TCN är en butik jag nästan alltid hittar något i där det finns lite coolare nytänkande kläder, men dock kostar det lite mer där inne. Annars finns ju alltid Zara som också har bra saker! 
Jag bodde utanför Palma I en by kallad Camp de Mar, så jag är inte jättebra på ställen i Palma man borde se. Ifall man vill åka iväg med bil så är stranden i Deia fantastisk. Det är en stenstrand, så inte så jättebekväm, men den är enkel, inte så stor och inte så mycket folk med en extremt fin utsikt! 
Hoppas detta gav lite tips i alla fall! Ha det super i Palma! Kraaam ♥

Kommentarer
Postat av: Fanni

Taaaack det uppskattades :D kram!

2012-07-02 @ 13:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0