Svar på alla frågorna!

Förlåt att det tog en sån tid! Det är inte så enkelt att svara i ett gemensamt inlägg när man bor på två helt olika delar av Sverige.. Men nu är det klart!

Frågor

1. Bästa vänner?

Båda: Vi båda har väldigt många vänner som står en nära så det är svårt att säga. Vi två är däremot bästa vänner, vi har kännt varandra länge och kan prata med varandra om allt.

2. Känner ni många äldre eller yngre?

Clara: Både och, men mest äldre och i min egen ålder. Men jag umgås även med folk som är yngre än mig. Till exempel Fabienne!

Fabienne: Jag känner mest äldre, men umgås såklart med yngre också!

3. Favorit märke?

Båda: HUNKYDORY SÅKLART! Även Zadig&Voltaire, Victorias Secret och Abercrombie and Fitch. Det är så svårt, vi gillar verkligen extrem många märken!

4. Svarta klänningen, var kommer den ifrån? (clara)

Clara: Den kommer från Storm&Marie, köpt här i Helsingborg stad i en butik med namnet Gemma!

5. Har ni några syskon?

Clara: Ja, en lillasyster som är född 02, alltså 10 år.

Fabienne: Jag har en lillebror som är 9, men född 03.

6. Modell och färg på bådas ray ban glasögon?

Vi båda vet inte riktigt vilka modeller det är.. Vi ska försöka ta reda på det!

7. Vem av era kompisar har den bästa bloggen?

Clara: Jag gillar mångas bloggar, men Elin Melander och Sofia Ekanders bloggar är favoriterna tror jag.

Fabienne: Jag älskar alla mina kompisars bloggar. Kan verkligen inte välja någon favorit..

8. Läser ni några andra bloggar?

Clara: Kenzas, Chloé Schutermans och Sofi Fahlmans.

Fabienne: Sofi Fahlmans, Kenzas och Elin Klings.

9. Vart kommer ditt halsband ifrån? (fabienne)

Fabienne: Isabel Marant!

10. Vad gör ni på fritiden?

Clara: För det mesta så pluggar jag faktiskt.. Hemsk, men sant.. Jag spelar handboll, umgås med mina underbara kompisar. Jag spelar gitarr och piano samtidigt som jag älskar att sjunga!

Fabienne: Precis som Clara pluggar jag också mycket, även ifall jag inte gillar det.. Jag spelar tennis och rider, och älskar att vara med mina kompisar!

11. Favoritresemål?

Båda: Capri och Florida, lätt!

12. Ska ni resa i sommar? Isf vart?

Clara: Jag ska till Deia och Camp de Mar med min familj efter bröllopet, sen vet jag inte ifall jag ska någon annan stans. Men vi ska såklart till Båstad tillsammans som vanligt!

Fabienne: Jag ska till Deia i augusti och även till Frankrike, och Båstad som alla andra somrar!

13. Firar nu nyår eller julafton tillsammans?

Båda: Det har vi faktiskt aldrig gjort. Vi hoppas på att få göra det någon gång såklart!

14. Vad vill ni jobba med när ni blir stora?

Clara: Jag tror att jag vill jobba inom musikbranschen. Jag har ett väldigt stort intresse för musik och är redan på gång med lite intressanta projekt. Det kommer ni förhoppningsvis snart få reda på mer om. Annars vill jag jättegärna hålla på med mode. Det är också något jag älskar!

Fabienne: Jag vill gärna jobba med mode. Det är ett så kreativt yrke och jag är väldigt intresserad av det. Tycker det är hur kul som helst!

15. Har ni någon dröm?

Båda: Att lyckas med det vi bestämmer oss för att göra. Fortsätta vara så bra vänner som vi är!

16. Vilken sorts killar gillar ni? Går ni på personlighet eller utseende?

Båda: Om vi ska vara helt ärliga så spelar utseendet en ganska stor roll för att man ska kunna fatta intresse för en kille enligt oss. Personligheten är det som får oss att fortsätta snacka med personen. Men första intrycket är ju såklart beroende på utseendet. Därför svarar vi på det sättet att utseendet och personligheten samarbetar.

Vi gillar söta sportiga killar, de ska helst vara längre än oss och vara snälla, omtänksamma, gulliga och gärna ha en härlig humor.

17. Har ni någon pojkvän eller någon ni är på g med. Isf vem?

Clara: Nej det har jag faktiskt inte. Inte någon som jag är intresserad av!

Fabienne: Samma här, ingen speciell.

18. Hur träffades ni?

Båda: Claras mamma började jobba hos Fabiennes mamma redan innan vi föddes. Sen har vi i stort sett växt upp tillsammans.

19. Bilder på vad du fick i födelsedagspresent? (fabienne)

Fabienne: Jag har inte orken för tillfället att fota allt och ska jag vara ärlig så är jag inte så bekväm med att lägga ut bilder på mina presenter. Jag kan säga vad jag fick i ett inlägg men är inte så sugen på att visa bilder på det. Hoppas ni förstår vad jag menar.

20. Kan du lägga upp en video på när du sjunger? (clara)

Clara: Jag har faktiskt ingen video på när jag sjunger men så småningom kanske det kommer ut en överraskning. Ha lite tålamod så dyker det säkert något som ni kan få höra ;)

 

Många andra frågor var om våra garderober, favoritplagg och oufits så det ska vi ta i ett annat inlägg så småningom, men det får vänta ett litet tag! Vi lovar att försöka bättra oss med våra dagens outfits! Tack så hemskt mycket för alla fina frågor och även komplimanger ni gett oss. i blir superglada och ni får gärna fortsätta med alla era fina kommentarer och vi svarar alltid! PUSS/ C&F


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni svarade inte på om ni någong gång har druckit alkohol?

2012-06-06 @ 14:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0