Odödlig Kärlek

HELLO
Nu har jag precis sett färdigt filmen "The lucky one" och har tårar i hela ansiktet. Så bra den var! Rekommenderar den starkt, riktigt söt film! Innan det tog jag ett långt bad efter en dag på beachen igen. Satt funktionär i typ 5° värme och höll på att dö av frossa. Usch.. och jag ska sitta där i morgon igen.. Men jaja, det är bara på med tjocka kläder och vantar så klarar man sig! Pratade med Fabbi innan och vi har bestämt oss för att svara på ALLA frågor i morgon eftersom att vi inte haft tid i helgen. Men i morgon lovar jag att det kommer ett inlägg med alla svar. Tack så hemskt mycket för alla frågor! Så roligt att ni gillar vår enkla blogg! Sov så gott sötnosar
PUSS/C ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0