Mallorca

Gud va jag njuter av livet nu. 30° och solen skiner här på Mallis och jag har precis kommit till rummet efteren underbar frukost! Är dock sjukligt mätt just nu.. Vi landade 12 igår förmiddag och åkte direkt in till hotellet där vi åt lunch. Sen solade och badade vi hela dagen fram tills klockan sju då vi gick upp till rummet för att göra oss i ordning inför kvällen. Sen åt vi middag på en italiensk restaurang. Vi var ganska trötta så vi la oss ganska tidigt. I morse gick jag upp vid åtta då jag, Nikko och Alex gick till gymmet och tränade i en och en halv timme typ. Sen den välförtjänta frukosten.. Ska dra mig ner och sola lite nu, skriver så ofta jag kan!
Puuuss/C ♥
Bild från stranden igår

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejer! Jag älskar verkligen er blogg och ni båda är så sjukt vackra! Jag har bara några frågor och skulle vara sååå tacksam om ni svarad! :)



Vilket land kommer ni ifrån?

Har ni bra tips på någon bra shoppingsajt som säljer fina märkeskläder?

Vart finns Hunky Dory affären i Stockholm?

Hur mycket får ni i månadspeng?



Tack för en bra blogg, ha en underbar sommar!!

2012-06-14 @ 18:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0