I'm so sick of love songs

HELLO!
Förlåt för min lilla blogg paus men har varit sju och inte alls mått bra... Förlåt för att det blev så sent med svar på frågorna. Idag var vi ju lediga men det njöt inte jag av var sjuuukk.... :( Idag skulla jga ha varit på avskeds brunch till Chloé men var för sjuk för det. JÄTTE TRIST! Imorgon vill jag gå till skolan för vi har nämnligen nattcyckling imrogon natt. Då samlas hela årskursen på skolgården 02.45 på natten och så cycklar vi runt lite och sen mys frukost på ett cafe. Sedan slutar vi klockan halv sju på morgonen och är lediga hela dagen. På fredag åker jag ner till skåne för att vara nere i god tid till bröllopet!! LÄNGTAR! Så jag vte inte om ajg kommer gå till ksolan imorgon så jag verkligen är frisk till bröllopppeett!! Annars komemr jag sova hos Chloe imrgon innan cycklingen. Hoppas verkligen jag är frisk! Men nu tänkte jag gå och lägga mig är helt slut i hela kroppen och har ont överallt... Lite långt inlägg hehehhehehe. Kolla på cozy bilder från brunchen på min kompis blogg HÄR ååhh önska jag var däärr!!
PUSS/F ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0