Fact: The wedding ring goes on the left ring finger, because its the only finger with a vein that connects to the heart.

Tänkte bara berätta hur dagen är upplagd! Kanske lite kul att veta vad vi gör nu när vi inte bloggar.
Dagen börjar vid tio då jag, min mamma och min syster ska ner till Electa spa i stan. Där ska vi njuta, få massage och ansiktsbehandling. Efter det är det dags att göra vid hår och smink, vilket kommer ta ett ganska bra tag.. Sen klär vi oss. Mammas klänning är helt fantastisk, ni kommer nog få se den på alla bilder som kommer upp här om ett tag. Fabienne kommer säkert ta massor av bilder! När vi tagit på oss våra klänningar vet jag inte riktigt ifall det är något mer vi ska göra, men så småningom hoppar vi in i en superfin bil som kör oss till Sofiero Slott där bröllopceremonin är. Det ska vara utomhus med havsutsikt. Så underbart. Sen är det fest inne på Sofiero Slott, med ungefär ett 60 tal gäster. Allt kommer bli så härligt. Håll tummarna för fint väder vid klockan fem!
PUSS/C ♥



A bell is no bell 'til you ring it,
A song is no song 'til you sing it,
And love in your heart
Wasn’t put there to stay -
Love isn’t love
'Til you give it away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0