EAT GOOD. LOOK GOOD. FEEL GOOD.

HELLO!
Nu ska jag gå och läggaa mig efter att ha varit med mammi innne på kontoret. Där hängde vi upp nya vår kollektionen och fixade lite. ÄLSKAR DEN! Idag har jag inte gjort så mycket vra verkligen trött men jag spelade tennis med pappa och min bror i två timmar. Såg också att vi hade fått en kommentar om Torekov! Jo jag kommer vara i Båstad i 2 - 3 veckor (Clara kommer bland annat nog ner och hälsar på). Åh vad jag längtar till att vara med Ammi, Ellen, Olli, Clara Massor med trevliga människor! Vi köpte hus där förra året men jag har varit där innan vi hade hus ( alltså varit i båstad) för mamma och pappa gjorde tennis kläderna två gånger. Jag har inte hus i Torekov jag har hus nära Båstad. Nu är jag verkligen trött så jag ska gåoch lägga mig nuuu! Detta var bilderna jag kunde hitta på kläderna. 
 
PUSS/F ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0