macbook air

Heeellooo!!
Nu är jag hemma efter en soft dag i skolan. Sen efter skolan gick jag och fikade med Jossan sen gick vi till min ryggddooktor för jag har sne ryggrad. Efter det hämtade vi Sallie på mammas och pappas kontor. Sen gick jag och jossan lite på stan hittade inget kul bara strumpbyxor och lite saker till skolan. Hahaha! Nu har jag gjort klart läxorna och ska nog prata med Clara lite på skype. Nu tänkte jag sluta skriva men jag gör ett inlägg innan jag gå och lägger mig. JUSSTTEE DET!! GLÖMDE SÄGA ATT ALLA I MIN SKOLA FÅR EN MACBOOK AIR!! AHHH SOOFFTTT SÅÅ GLADDD! MITT FÖRSTA INLÄGG PÅ BLOGGEN FRÅN DEN DATORN! COOOLLLTTT....
PUSS/F ♥

Kommentarer
Postat av: sara

vilka umgås du med i skolan?? :)

2012-02-25 @ 10:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0