ITALIEN

HEeellooo!!
Nu är jag framme i Italien! Happy! Orkade inte blogga igår var jätte trött. Igår när vi kom fram gick vi lite i den mysiga byn, alltså det är typ sommar här! Det var 15 grader igår, sjukt. Men uppe i bergen är det kallare. Idag så gick hela familjen upp och åt frukost. Sen bar det av till backen! Det var jätte härligt väder soligt och blå himmel. Sen satte vi oss och åt lunch, sen åkte vi lite till sen hem till hotellet. När jag kom hem låg jag och solade lite. Nu ligger jag och läser bloggar och sådant. Kommer en bild på min säng sen som ni har önskat! En liten del av mitt rum liksom. Här är två bilder från idag!
PUSS/F ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg upp bilder på hela ditt rum Fabienne!! :)

2012-02-29 @ 17:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0