HAAPPYY!!

Heejjjsaaaaann!!
Nu är jag en glad tjej jag vann matchen. Det var kul! Idag i skolan var det en lång dag men det var en talangjakt. Det var verkligen roligt med alla talanger och nomineringar. Som "årets par" "årets babe" "årets toffel" och så vidare. Åhh det är så gulligt några blir uppkallade på scen och ska ge ros till någon. CUTE! Jag hade dött om jag blev uppkallad. Hahaha! Men nu är jag hemma och ska plugga engelska och äta en mys middag med familjen. Imorgon har jag sovmorgon! Jippiee! Har inget annat kul och berätta... Jo juste imorse var mamma så underbar jag coh min bror fick varsitt paket och godis hjärtan. Jag fick en Juicy Couture dräkt svart men jag orkar inte lägga upp bilder på den. TACCKKK MAMMMII LOVE U!! Men nu ska jag duscha.
PUSS/F ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0