Dags att sova

GUD va trött jag är nu. Måste lägga mig tidigare numera för blir så himla trött. Jag har iaf tränat idag, missade att jag skulle träna med 98:orna så jag fick kasta i mig min mat och köra i full fart till träningen! Haha, kom bara fem minuter för sent så det var ju bra! Jag måste bli bättre på att planera känner jag!
I morgon är det ännu en dag i skolan. Jag börjar tidigt så det bli inte så mycket bloggning på morgonen iaf. Har träning på kvällen också så ska göra lite inlägg innan det! Men nu måååste jag sova"
PUSS/C ♥

Halvgalen bild från Dubai, bjuder på den ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Kan du inte lägga upp massa bilder från Dubai? Ett litet bildregn, hihi

2012-02-28 @ 17:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0