Always and forever

Nu ska jag hoppa i säng. Ledsen för att jag inte bloggat men idag har jag inte haft tid! Jag gick i skolan, slutade halv två, såå sköööönt! Sen efter det stack jag och Sophie till wiesel och träffade lite kompisar. Jag Nora louise och Matilda stack hem till mig eftersom att söta Sophie skulle till Stockholm idag. Avis! Vi hade lite mysigt här hemma med glass och sen så åkte Nora och Matilda hem. Efter det pysslade jag och Louise.. Haha, nej men det är så att min favvolärare ska sluta :( jag fick iaf i uppdrag att göra ett kort från hela klassen till henne. Sen var det tränigsdags för oss! Är så trött att jag snart somnar.. Skriver mer imorgon
PUSS/C ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0