SUPERWOMAN

Heeelllooo!!!
Fööörrlåååtttt att jag inte har bloggat men jag har verkligen inte haft tid... hehehhe. Men nu ska jag verklugen blogga igen! Igår så var jag med Ellen, Olivia, Frida och Wilma vi åkte och köpte massor me gott och sens atte vi oss och grillade vid vatnettt det var verkligen myyss. Sen blev det klatt och vi gick hem till Ellen och då kom Emma och vi bha chilla typ. Idag har jag varit hemma för jag har varit lite febrig... TRIST! Men i veckan kanske vi ska åka ner till underbara sommar stuuugaann myyss pyyss! Åh som ni kanske har hört så ska Claras föräldrar gifta sig snart och jag har verkligen hittat min dröm klänning till bröloppet så jag ska ringa till butiken imorgon och se om den finns i min storlek. Hoppass det den är verkligen fiinnn!! Men nu ska jag sova lite tror jag är lite små sömning.
PUSS/F ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0