SUMMER

HEELLOOO!!
Nu är jag tillbaka! Jag har inte kunnat blogga för jag har haft så sjukt mycket att plugga sen var jag sjuk hela denna veckan. Men i alla fall i fredags var jag bara hemma och tog det lungt eftersom att jag hade haft feber på dagen. Sen igår så var jag med olli och vi var i sickla och shoppade lite jag köpte bara två bhar. Sen så skulle vi gå på hunger games (igen) då kom wilma och skulle se den också med oss. Alltså Hunger games var inte alls lika bra andra gången det var ovärt att se om den i alla fall på bio. Sen så åkte vi hem då var Wilma och hennes pappa bjudna på middag hos oss så vi åt hemma hos oss. Sen så ringde olli då gick vi hem till henne och myste Lisa var också där. Vi bara satt och pratade och hade det trevligt! Sen gick jag och Wilma hem och sen gick hon och hennes pappa hem då gick jag och la mig. Idag ska jag spela tennis vid ett tiden sen bara PLUGGAA! BLÄ! Aja sånt är livet haha ni måste tro jag är värsta pluggisen men men... Nu tänkte jag bara ta det lite lungt. Kändes som värsta långa inlägget men men.... Hihih. Åh jag vill sååååå ha sommmar läängtar är så trist med detta gråa väder i Stockholm juste hihi jag fyller år om 29 dagar idag. Taggaadd!!
PUSS/F ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0