Sleep

Nu ska jag hoppa ner under mitt sköna täcke efter massor av plugg. Ska bli så underbart skönt! Jag har idag varit lite på stan med Louise. Hittade ett par shorts, ett par byxor och hämtade också hem min klänning jag kanske ska ha på mina föräldrars bröllop! Som Fabienne berättat så gifter sig mina föräldrar den 9 juni. De har varot tillsammas i 25 år så nu var det dags för ett bröllop. Jag som har tjatat på pappa i hela mitt liv.. NU är det snart dags och jag längtar så att jag spricker! Jag är tärna och min lillasyster är brudnäbb. Har letat hur länge som helst efter min klänning men jag har inte hittat så mycket. Men jag hoppas att denna jag hämtat idag kommer att bli super!
PUSS/C ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0