COZY

Heelloo!!
Förlåt att jag inte har bloggat men jag har verkligen haft mycket i skolan. Men nu är det äntligen helg och vi är lediga ända till onsdag!! Såååfftt!! Imorgon bär det av till båstad men tennis klubben är såå taggad! Jag och olli ska bo på samma hotell rum! Kommer fota en massaa! Ska bli så sjukt härligt att bara spela tennis och träna nu när det börjar bli varmt. Idag var det 19 gardderr i stan! Sjukt! Men nu msåte jag packa det sista för vi åker tidigt imorgoon. Här kommer lite bilder från i onsdags när jag och någraa kompisar var och åt lunch på mysigt cafe.
PUSS/F ♥
Glada Bella!
Jätte mysiga Lisa och Chloé
Jag och min älskade Paula!
Jag!
Fiijjnnaa Lisa! Hoppas ni gillade bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0