05.30

Heejjj!!
Jaaagg döööörrr!!! Vilken dålig morgon jag har haft! Först gick jag upp halv sex och sen så bara gick allt fel. Först så råkade jag spilla vatten över typ heela köket när jag hade jätte brottom sen brände jag min macka. Sen så åker jag in till stan då och är i skolan vid fem i åtta. Dååå får kag veta att jag hade sovmorgon till 9.10 FML FML FML FML....
Aja så idag har jag ingen bra dag... Men igår pluggade jag och sen så spelade jag tenniscoh sen sova. Rolig söndag? Idag har jag utvecklingsamtal (är så nervös). Sen ska jag rida och juste sen har jag prov idag också! Jippie! Fyy!! Aja u ska jga sluta klaga hoppas i alla fall ni får en underbar dag idag!
PUSS/F ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0