Makeup

Svar: Den kvällen som du kommenterade på så var det faktiskt min kusin som sminkade mig. Hon provade en ganska ny produkt på mig som kallas "Tight Line". Det har inte kommit till Sverige än men ska be Nikolina köpa det till mig i London, det var så sjukt bra! Naturligt och enkelt. Produkten består av en pensel och en liten färgpalett i svart. Man blötar sen penseln och duttar på UNDER ögonfransarna. Som en eyeliner fast under fransarna alltså. man får otroligt fina ögon och ögonfransarna ser ut att vara många och fylliga. Rekommenderar det starkt!

När jag sminkar mig själv använder jag mig endast av id bare minerals puder, antingen medium beige eller medium tan. Jag anväder även rouge från bare minerals. Till ögonen använder jag en mascara från Lancome och ifall jag ska vara lite extra sminkad en eyeliner och en ögonbrynspenna från Lancome.
PUSS/C ♥

Hon snackar mycket i början men själva tightliningen börja vid 01.30!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0